BellaMios Blog Candy

Min goa vän BellaMio firar sin bloggs 1-årsjubileum med en blog candy! Mio är superbra på att plocka ihop roliga saker – gå in och kika på vad hon erbjuder. 😛

Vill också passa på att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen…jag har ingen riktig scraplust just nu och har svårt att finna ro att sitta ner och pyssla. Det är så mycket annat som ska fixas, har börjat kika på extrajobb en eller ett par dagar i veckan för att jag mår så himla dåligt av att vara ”hemmafru” medan min man drar hela arbetslasset. 😦  Hoppas på att få jobba upp självförtroendet lite för det är inte särskilt högt just nu och jag vill inte ligga till last här hemma.

Nå, om det blir som jag vill så har även jag blog candy framöver…snart 10 000 besökare! Egentligen har jag haft prick 2000 fler än vad räknaren visar, men när jag bytte räknare så började den nya om på noll igen. 🙂 Men hur som helst måste denna magiska siffra firas! Kram på er!

4 thoughts on “BellaMios Blog Candy

  1. Jag hoppas verkligen att du hittar ett extra jobb snart!

    Jag är sugen på att komma till oskarshamn träffen, måste bara se om det går att ordna på något sätt med resa och så.

  2. Men vännen… Vad jobbigt att du känner det så. Förstår att det är jobbigt. När börjar du skolan igen då?

    Btw – vill du boka övernatttningslägenheten till mig? 😉 Om det är ok för dig så kommer jag gärna redan på fredagen, så vi kan ha lite qualitytime?
    Och jag vet ju inte riktigt än – men vi blir kanske några knasiga skåningar som kommer upp.. *fniss*
    Äh, jag mailar dig senare om det. Kan ju inte ta allt här!

    Ha de bäst tjejen – och du? Du är bäst!, det vet du va?

    Kram / Angelica

  3. Hola chica!

    Jo, jag tänkte faktiskt våldgästa hela helgen.. Om jag får förstås? Alltså jag klarar mig ju själv i lägenheten =), men det hade varit kul att träffa dig också!
    Så boka du från fre-sön!

    Kraaaaam / Angelica

  4. Men åh…inte ska du känna så! Perioder i livet går man igenom på olika sätt. Tänk såhär istället att du ska passa på att njuta medan du kan under studietiden för din tid när du ska jobba kommer också..och tro mig kommer ni någon gång skaffa familj kommer du jobba mer än heltid. Så njut av att vara hemma!

    Du som är en så fantastisk människa ska inte ha bekymmer med självförtroendet! Upp med det nu, för du är en pärla! ❤

    Fortsatt trevlig helg vännen! // Kram Sara

Kommentera

