Hoppsan

Kolla här vad som hände på min födelsedag! Vinst i Svensk Scrapbookings juniutmaning ju! Haha, ett par personer har sagt grattis i förbigående de senaste dagarna och jag har sagt ”eh, tack…?” utan att fatta vad det hela har gällt. NU fattade jag! *IQ fiskmås* 😛

Nu har vi kommit hem igen – lägenheten är så himla fin! Den känns som ett helt nytt hem. Min pysselhörna i köket med röd fondvägg kommer bli så mysig, och sovrummet är l-j-u-v-l-i-g-t! Brun fondvägg med diskret cirkelmönster i silver och stiligt damaskmönstrade ljust beige tapeter i resten av rummet. Som gjort för att, eh, sova i. 😉 

Jag har inget nytt att visa er i pysselväg eftersom alla grejer fortfarande ligger nedpackade, men jag måste bara berätta om vilken fin present min man överraskade mig med idag! Jag var ju säker på ett dataspel…men kika vad som fanns i paketet:

sui

 En stoor flaska med min favoritparfym?! En romantisk present?? *gapar dumt* Han är för go’! 😀 Jag blev jätteglad!

I morgon hoppas jag kunna pyssla en stund, abstinensen är stor. Kram på er så länge!

/Anneth

2 thoughts on “Hoppsan

  1. Men titta där!!! Han överraskade dig minsann 🙂

    Och lägenheten låter ju helt ljuvlig, måste nog komma och titta låter det som…

    Grattis till vinsten vännen min!!

    Hoppas vi kan ses snart och pyssla…

Kommentera

