28 år idag!

Hej! Jag sitter och surfar från svärmors dator; vi lånar mina svärföräldrars hus (som står semestertomt) under veckan eftersom målning och tapetsering pågår för fullt hemma hos oss. Kaffekoppen står bredvid (size XXL), presenterna är öppnade (i alla fall alla som hade anlänt med post igår, får se om några fler kanske ligger och väntar i hallen sen när vi tar en sväng förbi lägenheten), god mat till middagen är planerad (marinerad lammstek) och allt är prima.

Jag vill säga TACK för alla underbara saker som jag fått och för alla grattis! 😀 Ni är så gulliga som tänker på mig… Jag har fått:

DSCN4494

  • Tre blomrankor från Prima
  • Två ljuvliga Prima-nyheter *dregel*
  • En svart läcker blingswirl
  • Pearl flowers, rosa och vita
  • Tiny Alpha, svarta (perfekt, för alla vokaler var slut i den jag har :P)
  • Fler små bokstavsstickers från Adornit (gammaldags stil)
  • Journalingblad från Prima (döläckra!)
  • Ett litet svart lyxigt minialbum med sidenband
  • Sammetsbrads, vita och svarta
  • Lite blandade papper
  • En turkos Pearl Maker
  • Massa blandade blommor, hydrangeas och mulberry
  • Vit Crackle Paint
  • Pärltråd
  • En svart distressdyna
  • En rub-on med bling
  • En söt stämpel med en drake
  • En clearstämpel med snirkligt hjärta
  • Murgrönelöv-dies
  • En lönnlövs-die
  • Spets
  • Vita pärlbrads
  • En påse med blandade blommor
  • En påse med blandade dekos
  • Superglittriga thickers (cerise)
  • En ”bok” med minimarks (bokstavsrubons)
  • Åtta sinsemellan olika men alla fantastiska handgjorda kort

DSCN4493 copy

Tack BellaMio, Ullis, Christel, Ulrika, Linda, Anna, Sara, Petra och Cilla! Ni har gjort upptakten på min dag väldigt, väldigt tillfredsställande. 😀

EDIT: Bellamio hälsade på och överlämnade presenter och ljuvligt kort ett par dagar senare – tack sötnos! Hennes kort och hennes gåvor finns inte med i bild men i listan här ovanför.

Får se om Kristofers present till mig hinner anlända…jag ska få två presenter; en av dem är jättehemlig och den andra luskade jag ut igår – han ska ta med mig en runda på stan och köpa lite fina underkläder. 😛 Jag blev så less på alla fula sladdriga billighetstrosor som jag köpt i fempack från typ Ellos häromdagen så jag kastade dem. Ett smart drag tydligen, för nu ska jag få nya. 😛

Nu ska jag fylla på kaffekoppen och leta recept på marinader till lammkött. Kram på er sötnosar!

10 thoughts on “28 år idag!

  1. GRATTIS på födelsedagen!! Tänk att du åxå är augustibarn. Bra månad 😉 Hoppas du haft en bra dag.

    Grattis även till vinsten på sv scrap! Du är som vanligt en väldigt värdig vinnare.

    KRAM!

  2. Gratulerar på födelsedagen!
    Vem 17 är det här undrar du, vi sågs på scrapgalens sommarscrap och jag brukar tjuvkika in hos dig med jämna mellanrum 😉
    Fina presenter – inte ett dugg avundsjuk!

Kommentera

