Sneak peak

Kaffemoster detalj 2

Vad kan nu detta vara? I morgon söndag bloggar jag för sista gången hos Tingtura – klicka här för att komma dit och snoka…

Funderar förresten på att ha en liten utmaning till er snart igen eftersom jag fyller år på tisdag, så snart jag får mer pengar så att jag kan köpa in en anständig vinst. Planerar ett pris i stil med en och annan läcker Prima-nyhet och en swirlstämpel från Tingtura kanske? Låter det intressant?  Tar gärna emot tips och önskemål på både vinster och typer av utmaningar!

Kraaam!

7 thoughts on “Sneak peak

  1. Ska minnsann inoch snoka så fort du fått upp ditt inlägg!! För du gör alltid de läckraste alster man kan skåda…

    Superbra önskelista du har… det blir nog en och annan överraskning där i från ska du se 😉

    Så kul att få i ordning gjort hemma! Önskar någon kom hem och fixade lite hos mig, hihi…

    Nu blir det sängen, natti natti!

  2. åååh.. den här var riktigt härlig.. trist bara att det var sista gången hos tingtura nu då.. men kan ju alltid kika på dina alster här eller i forumet istället.. =)

    en utmaning låter ju toppen.. =)

    kram

  3. Halloj tjejen! Grymt arbetat! (som vanligt!)

    Lite trist att det är sista söndagen hos Tingtura..men det vet man ju aldrig 100% eller hur!? 😉

    Kram!

  4. Men åh jag som hade missat att du har bytt blogg. Men välkommen till wordpress, jag trivs riktigt bra med det! och vad kul det låter med en ”tävling”.

    Och jag måste säga att det har varit så kul att se dig i Tingturas blogg under dessa veckor!!

    Kram!

Kommentera

