En bra vit penna?

164072098_tp

Jag efterlyste ju en bra vit penna i inlägget nedan. *pekar* Den här pennan, Uniball Signo UM 153 White (1 mm), köpte jag på e-bay.com nyss för 47 kr inkl. frakt. Har hört andra scrappare tala om dess närmast magiska egenskaper, och lättpåverkad som jag är gick jag och beställde en sådan. *fniss* Man kan nog nästan pracka på mig vad som helst. 😛 Nå, nu hoppas jag att den är bra och att den inte tar för många veckor på sig att anlända från the States!

Kram på er!

3 thoughts on “En bra vit penna?

  1. Hej Sötaste Nettan!!! Men … jag gick in på din gamla sida idag..såg att du har bytt blogg…till wordpress…*fniss* det gjorde jag igår natt också ..(utan att veta om att du gjort det!)

    Din nya blogg är iaf fin, fin! Vet du…jag pysslade igår…två dt kort!!! Jag tror jag har hittat min inspiration efter några riktigt tröga veckor! Nästan som en liten depression trots att jag är nygift 😉

    Hoppas att allt är bra med dig vännen…nu ska jag läsa din blogg..för det var allt för längesedan!!!

    KRAM!

Kommentera

