Lite blandat

Hej! Här kommer lite blandade alster som de flesta nog sett tidigare; de är från Scrapgalens och Tingturas bloggar.

Först ut är ett enkelt hej-kort med ram som ger 3D-effekt.

”Circle of love” som handlar om min man och min vigselring. 🙂

En somrig LO (”Rabarberfärger” säger min man) med fjärilar som flyger. Historien bakom den lite udda titeln kan ni läsa i Scrapgalens blogg

…Och så ett alster som jag personligen tyckte mycket om. Kanske lite väl enkelt, men jag gillar enkelhet (bara jag får kladda lite 😉 ).

Nu är det dags för en kopp kaffe och lite ljudbok. Vi tänkte börja lyssna på sista Harry Potter-boken…jag måste vara den enda i hela Sverige som inte har läst den än. Har gått och dragit på det i över ett år bara för att jag inte vill avsluta en så bra historia! Jag är knäpp, jag vet. 😆 Nåja, kram på er!

2 thoughts on “Lite blandat

  1. Tjena snygging!

    Sitter här och bara stor-ler av alla vackra ting du visar upp! Det är så sablans fint och jag bara dånar vid anblicken!

    Säger som Kamilla – ”Circle of Love” är urvacker! Nästintill så att man blir lite tårögd…

    Din önskelista var ju en gedigen sak… Och jag skrattade gott åt den personliga listan till Kristoffer.. Typiskt en sådan som min man också skulle behöva (även om man kanske inte tror det efter dessa de senaste presenter jag fått av honom…)! Haha!

    I helgen var vi ju i dina avkrokar.. Tvekade nästan på om jag skulle svänga av till Oskarshamn eller fortsätta mot Hultsfred.. Jag menar – Metallica vs Scrapträff & Lillnettan?? Det är faktiskt ett svårt val! Men nu hade vi ju biljetterna till konserten, så det fick bli det. Känns som att chansen att kunna hälsa på dig är lite större än att se Metallica igen.. Eller? *ler*

    Hoppas iaf att allt är bra med dig snäckan!
    Ha de bäst och allt det där!
    Kram /Angelica

Kommentera

