Bidrag till Camillas utmaning

Superduktiga Camilla som har bloggen ”Camillas lilla sida” utmanar oss att göra en LO med tema romantik. Jag är inne i ett bröllopsfotostim just nu och scrappar många bröllopsbilder, så jag hoppade på.

Det här är ett försök att snabbscrappa – jag hade en halvfärdig LO liggande som jag egentligen hade tänkt kassera, men jag tänkte att om jag ger den lite kärlek så kanske den kan bli okej ändå? Jag bytte papper i cirkeln och smäckte på massa blommor och så klart fotot på finaste Kristofer. Är inte 100% nöjd men den behöver inte skämmas i alla fall!

Kram på er!
/Anneth

9 thoughts on “Bidrag till Camillas utmaning

  1. Den är ju så vacker! Jag gillar cirklarna och blomsterprakten. Swirlsen uppe i högra hörnet är grädden på moset!

    Mycket fin layout!
    Tack för att du hängde på min utmaning!

  2. Du är verkligen otroligt duktig och ger mig så mycket inspiration! Som tack vill jag ge dig en award, finns på min blogg att hämta, ifall du vill 🙂

  3. Heeej goding! Det var ett tag sen.. *kramar om*

    Den här ska du verkligen inte skämmas för! Tycker den är underbar! Cirklar kan iaf jag inte få nog av! 🙂 Fiiiint! O lilla swirlen med hjärtat – sååå najs!

    Stor kram på dig gums! Hoppas allt är fint!

  4. Ja se vad lite kärlek kan göra=) Den är jättefin! Snyggt med fotohörnen och det lilla hjärtat i swirlen för att inte tala om de fantastiska färgerna!

    Kramis

  5. Ggggah vad snygg Lo du gjort, och jag skulle nog ta mig i kragen och scrappa lite bröllops bilder *harkel* jag har scrappat 2 bilder sedan vi gifte oss för 13 år sedan… *oops*
    Kram kram

  6. Nä du, skämmas är absolut inte nödvändigt för den är urläcker!!!

    Jag bara älskar din stil, att blanda det lite gamla och slitna mer rejäla färgklickar! Det är du suverän på!!!

    Kram gullunge!

  7. Helt underbar LO tycker jag att det är!

    Och TUSEN TACK för den söta stämpeln, jag blev verkligen jätteglad för den! Har ju inte köpt några egna WoJ mer än de jag köpte av dig och jag tycker de är så fina så du slog huvudet helt rätt på spiken!
    Ibland vet man liksom inte att man önskade sig nåt förrän man fått det… ;D
    KRAM!!!

Kommentera

