En snurrig LO

Här är LO’n som jag bloggade hos Tingtura förra söndagen! Jag blev väldigt nöjd med den för den är enkel men jag fick ändå kladda en hel del. :mrgreen:

Jag ville så gärna scrappa fotot från hotell Eggers, men kruxet var de gula tapeterna. Gult är inte min färg så jag hade bara lite kycklinggul cardstock hemma…vad göra? Fram med distresserna och stämplarna så klart! Den gulorange cirkeln skapades raskt och den vågräta pappersbiten färgade jag in och använde en liten Tim Holtz-mask på, så att swirlmönstret i tapeterna återspeglades i swirlen på papperet.

Dekoration blev en hemmagjord stämplad blomma med en stor Prima-pebble i mitten. (Scrapgalen har dem -suupervackra!) Jo, jag klippte ju till en ram ur ett My Mind’s Eye-papper och fäste på LO’n…pilligt (klippa ut saker är liksom inte min grej, jag förflyttas till dagisnivå direkt) men fint!

Vad tycks?! 🙄

Ska klura på nästa DT-alster nu – bloggar på söndag hos Tingtura igen! Missa inte!

Kraaaaaam!

 

5 thoughts on “En snurrig LO

  1. Hihi, ja mycket snurrigt var det på den layouten, och snurrig blir man nog av innehållet i flaskorna med! 😉
    Men fin sida blev det, med härliga färger!

  2. Vilken kanonfin layout!! Gillar färg kombinationen och hur du ramat in fotot! 🙂
    Tack för din kommentar hos mig, du är varmt välkommen tillbaka 🙂 Kram Åsa

  3. hihi vilken härlig LO! 😀

    Och som svar på din kommentar i min blogg..
    åå då måste du bara visa upp din hörna med.
    Jag är väldigt glad över att jag har plats för en hörna i vardagsrummet. Fast så länge man har plats att ställa sakerna på så underlättar det. Kommer ihåg i början när jag hade allt i påsar. Fast iofs hade jag inte så mycket saker då. 😉
    Kram!

Kommentera

