Yeah yeah yeah!

KOLLA! Nu Tingtura-bloggar jag igen… *skuttar*

4 thoughts on “Yeah yeah yeah!

  1. Hej! Tack för kommentaren i min blogg! 🙂 Jag skulle gärna göra Batman & Robin till stämpel, men det är ju inte mina egna karaktärer så det är nog inte så lagligt.
    Håll koll i min blogg för det kommer nog komma en och annan förhandstitt 😉 (Jag kan inte hålla mig! Jag till och med drömde om mina stämplar i natt!)
    Kram,
    Cajsa

  2. Det skulle man kanske kunna göra 😉 Jag ska kolla upp det där! För det finns ju fan art också.
    De kommer i alla fall inte komma med den här omgången, men jag hoppas kunna göra fler om dessa blir sålda och så.
    Jag ska strax lägga upp en sneakpeak i bloggen.

  3. Och som vanligt gjorde du bra ifrån dig! *ler* Grymt snygg LO! Läckert med alla prickar, snirklar, cirklar, swirklar, briklar…(?)..Nä, nu blev det fel, men du vet vad jag menar. Kontentan av det hele – SNYGGT!

    Hotellfotot var ju hur lyxigt somhelst (eller ja, inte fotot förstås – hotellet alltså..) Förstår att det kändes speciellt!

    Tack återigen för det fina födelsedagskortet! Blev så glad och anser att det räcker med det, så ha för guds skull inga krav på dig om att du ska skicka presenter – jag blev mer än tillräckligt bortskämd under mina dagar! *ler*

    Ha de bäst snäckan!
    Kram / Angelica

Kommentera

