Vad jag gjorde på träffen

Som ni snart kommer att få läsa om i Scrapgalens blogg så utmanade vi DT-tjejer varandra på Scrapgalens träff genom att ge varandra kit att skapa efter; ett par mönsterpapper, cardstock, dekorationer… Ingen av oss hade väl varit särskilt ”snäll” då vi valde ut grejer så alla fick testa på en helt ny stil. :mrgreen: Jag fick ett par rosa/orange papper av Petra, samt ett gäng guldiga och glittriga dekorationer. Ryyys! Eller, det var fina saker men inte alls Annethigt, så resultatet tänker jag inte ens visa upp här (fast ni får se det i Scrapgalens blogg lite senare, som sagt). I alla fall, som plåster på såren efter prinsessgulligullspektaklet så gjorde jag därefter denna LO – väldigt JAG om jag får säga det själv! Den är till juliutmaningen inne på Svensk Scrapbookings forum.

För övrigt så är röstningen för Yolis dekorationsutmaning nu i full gång, och jag fattade givetvis fel och trodde det räckte med att blogga och länka till mitt bidrag för att vara med. *slår mig själv hårt i huvudet* Snälla gulliga Yoli lade in mitt bidrag nu i efterhand men ”alla” har redan röstat. 😛 Fast jag är nog mest nöjd för att jag ändå fick visa upp vad jag har gjort – och framför allt skulle det ha känts pinsamt att vara ”hon som struntade i att skicka in”.

Nu ska jag äta middag och sen ta en huvudvärkstablett och vila lite tror jag. Misstänker att jag börjar bli lite sjuk…

Kraaaam på er!

9 thoughts on “Vad jag gjorde på träffen

  1. uuunderbar LO!! Helt bedårande vacker… Ja, du är en riktig talang du tjejjen… skapar än den ena än den andra finare å finare å finare… 😀

    Kraaaaaaaaaaaaaam

  2. Ja, denna LO’n känns verkligen ”Annethig”! Ska bli kul att se hur den andra Lo’n ser ut! *fniss* Kan bara tänka mig din reaktion då du såg kitet! Haha! ”Gulligull…”

    Hoppas annars att allt är bra med dig!
    Ha de bäst snäckan!
    Kram /Angelica

  3. WOW!!! Detta är något av det snygaste jag sett!!! Du borde verkigen göra fler LO’s, hjärtat!!!

    Läckra färger, härligt djup och helt enkelt underbar!!!

    Liftvarning utfärdas!!

    Kram vännen min!

  4. Den är underbar! Färgerna är fantastiska och upplägget så snyggt. Sen håller ju inte jag med om ”den andra” layouten. Tycker gott att du kan visa den här, den blev jätteläcker. Jag såg minsann Nettan i den också=)

    Kram

  5. Amen s**t alltså – helt underbar LO – har du målat på CS’n eller finns det ett papper som ser ut så där runt kanterna?! Såå snyggt!

    kram
    /Nenne

  6. tjingeling sööötis!
    Underbar LO du gjort! Så passande till otot! Suuupersnygg. Enkel men ändå myyycket väldekorerad. Det är en konst att få ihop det så! 😀

    Hoppas att allt är bra med dig!
    Här åskade det som tusan, och jag blir så väligt rädd då!
    😀 men nu är det över… pjuuuhhh

    Kraaaaaaaaaaaaaaam

Kommentera

