Hemma från ScrapGalens träff

…Och vilken överraskning som väntade mig när jag kom hem! Nä nu ljuger jag lite, för jag hade redan lånat Petras dator och tjyvkollat sent på fredagskvällen. Vad jag pratar om? Resultaten från Svensk Scrapbookings CC förstås! Omröstningarna blev klara sent i fredags kväll och jag vann minsann TVÅ utmaningar??! Gaaa. Det var Kamillas utmaning som jag vann med det lila/silvriga ”Längtar efter dig”-kortet som ni kan se en bit längre ner *pekar* och så Yolis utmaning som jag vann med det blå med ABBA-textstämpeln. Jippie! :mrgreen: Två ”hemliga paket” vann jag, men vad gäller vinsten från Yolis tävling så fick jag följande mail från Eva på Hobby och Hantverk:

Ditt kort är jättefint!! Grattis!!!
Jag har ett hemligt paket till dig som innehåller lite blandat Tim Holtz-sortiment!
Men nu tror jag att du redan har en del av hans sortiment 🙂 så du är Välkommen att göra en beställning och välja vad du vill att jag ska packa i det ”hemliga” paketet till ett värde av ca 200 kronor, (fraktfritt); skriv i kommentarsrutan hemligt paket.
Välkommen till
Hobby och Hantverk!”

Var inte DET underbart så säg?! Jag som älskar Tim Holtz-grejer… Wow! Kastade mig på shoppen med köpfingret redo och valde ut dessa underbara saker:

Jag har haft det jättebra i Bålsta på Scrapgalens träff. Skojigast var nog att få träffa Petra och DT-tjejerna för första gången och att få se lite kändisar från forumen och bloggarna. Finaste Linda träffade jag minsann, det var roligt att få prata lite med dig tjejen! 😀 Kan skvallra om att hon vann en av våra tävlingar med ett suuuperfint kort som inspirerades av DT Lillblommans annonsutmaning (en ”dammsugare” garanterat fri från fullkorn), som kanske dyker upp i hennes blogg snart trots att hon sagt att hon ska ta en paus från datorn ett tag. 😉

Vackraste Petra (som hade en väldigt skojig make tyckte jag).

The Muppet Show. Eller om det är DT-teamet? Uppifrån vänster ser vi Cilla, Lillblomman, Petra och Helene, och de halvsittande töserna är moi, Ulrika och Christel. Jag är officiellt blekast i hela sommar-Sverige. 😀 En del av dem har redan hunnit blogga om scrapmaran så kika in i deras bloggar vetja och se fler roliga bilder!

Jag uppdaterar senare med foton på vad jag skapade på träffen – måste vänta på mer dagsljus innan jag kan fota känner jag. KRAM till er vänner!

/Anneth

7 thoughts on “Hemma från ScrapGalens träff

  1. Åå grattis till vinsterna!!
    Ja det var verkligen sååå kul att träffas och prata. Även om jag inte riktigt vågade fram i början.
    Men jag hoppas verkligen att vi träffas fler gånger! 😀
    Och tusen tack för dina fina ord! 😛 Ska försöka fixa ihop lite bilder på kortet!
    Kram på dig!

  2. Stort stort grattis till dig. Jag röstade på ditt läntar efter dig kort för det var såååååå snyggt. Jag måste bara lära mig att göra sådär snygga bakrunder med distess!! Kanske ni i O-hamn kan lära mig?
    Kramar Eva

  3. Tack för påhälsningen 😀 Vad roligt med scrapträff *riktigt avundsjuk ju* 😉 Namnet är Linda Olsson om du vill lägga till det på QK 😛 tack ;))
    *kramar*

  4. Ja du är då one of a kind!! Så underbara bidrag du gjorde till CC:n så det förvånar mig inte det misnta att du vann… thiihiii å när jag tänker efter så vann ju jag oxå två st, plus skissen oxå!! Yiihaaa så bra vi är!! *hoppar å skuttar, å skrattar lite åt mig själv* 😛

    Wooow vilken vinst.
    Jag kommer få från inkido och stämpelboden, spännande. SB har ju lite nya coola tags och texter, så jag väljer nog dom!
    Men från Inkido ska det bli hiiimla spännande… 😀

    Jaaahhaaaa så skojj det är när pysselförådet fylls på med härligheter… å ps. De där TH sakerna kunde ju inte hitta bättre hem än hos dig!! 😛

    Kraaaaaaaaaaaaaaam

  5. Åh…GRATTIS till vinsterna! 🙂 Kul med överraskningar men inte helt fel när man får plocka ihop sin vinst heller 😉
    Och det var finfina saker du klickat hem 🙂

    Roligt med scrapträff, alltid lika kul att träffa andra pysseltokar 🙂

  6. Härligt bruden! Grattis till dina vinster! Visserlifen föga förvånande, men väl förunnat!
    Inte helt fel att välja TH-prylar själv!

    Härligt med scrapträffen! Jag har föresten en tjejkompis som är intresserad av att hänga med till oscarsscrappen *ler* Så det är stor risk att vi kommer upp och våldgästar! *flinar* Får ju bli lägenheten man kunde hyra då.

    Hoppas allt är bra med dig annars snäckan!
    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

Kommentera

