Liftat Coffeeaddicted

Hej på er sötnosar! Först vill jag faktiskt be om ursäkt för att jag varit så otroligt dålig de senaste veckorna på att kommentera i era bloggar! Ni är snälla och kommenterar mina grejer, men jag har varit kass på att återgälda vänligheten, förlåt… Jag ska bli bättre på det! 😀

Har ni också abstinens för att Svensk Scrapbookings cybercrop är slut? Jag hoppade på samma forums månadsutmaning med att lifta antingen Chinapainter eller Coffeeaddicted (deras bloggar hittar du HÄR). Jag är väldigt förtjust i Coffeeaddicteds/Jessicas alster så jag började gå igenom hennes blogg och hittade den här underbara skapelsen:

Härligt, eller hur? Tim Holtz-mask, grungeboard, krympplast…

Så här blev min lift av det vackra kortet. Jag har tagit fasta på hela upplägget egentligen, med mask som bakgrund och stor tag som dekoration. Jag testade lite grungeboardgrejer på det bevingade hjärtats plats men det blev inget bra, så grungeboarden fick vara med och hålla fast tagen i stället. Ytterligare en Alex-blomma (se tidigare inlägg) fick det bli istället!

Nu ska jag ladda upp den i galleriet och sen ska jag ta en kopp te tror jag. Det är vaaaarmt! Äntligen har det blivit molnigt här och jag misstänker ett stort åskregn inom kort, så klibbigt som det (och jag….) är.

Stora kramar till er vänner! Hojta gärna till så kommer jag och kikar in i er blogg!

/Anneth

4 thoughts on “Liftat Coffeeaddicted

  1. Hej goding!!! Är tillbaka i Sthlm igen efter besöket i Värmland… Lite dåligt med både scrap- och blog- o surftid tyvärr.. jäkla sommar o semester 😉

    Underbara alster har du skapat! O så kul att se hur du har lekt med blommorna! Älskar hur du har fuskat! 😉 Är själv inne i en jag-vill-ha-alla-distress-inks-period.. sååå sugen på att börja kladda! Men jag vet inte med vilka färger jag ska börja! Finns alldeles för många ju! Så det blir aldrig nåt istället 😀

    Stor (klibbig) kram på dig!

Kommentera

