Bidrag till CC

Svensk Scrapbooking har en alldeles supertrevlig skiss-cybercrop just nu med mängder av roliga skisser att inspireras av. Jag har gjort ett bidrag efter Camillas skiss:

…Och så här blev mitt kort:

Jag har nästan liftat min egen lila KAOS-award! 🙂 Som vanligt ändrar jag alltid om en hel del, tycker det ser så stelt ut när man har följt en skiss helt slaviskt. Som vanligt massa distresskladd, jag har strött på silvrigt embossingpulver lite här och där, jag har UTEE, droppar av 3D-lack, massa sotade kanter och blommor som jag har både sotat och inkat med en silverdyna. Aj lajk!

Strax ska jag hem till Bellamio och scrappa med henne och Millan M. Skojskoj!

Kram Anneth

5 thoughts on “Bidrag till CC

  1. uuunderbar…
    helt i min smak med de lila, silvriga å svarta…
    Ja, den tävlingen ror du nog hem… attans inte ens någon idé att vara med i den!! 😀
    Jodå… ett litet kort ska jag nog kunna göra även om jag som vanligt aldrig vinner något!! *skrattar*

    Kraaaaaaaaaaaam

  2. OMG OMG OMG 😮
    Jag ÄLSKAR ditt kort!! Det är heelt underbart, jag bara älskar det, så snyggt så jag tror jag måste ta å köra en Lillnettanlift 😉
    kram kram

Kommentera

