Kaffeaward

Jag har fått en award från Bellamio, Millan M och från Anneli – goa och duktiga tjejer alla tre, och dessutom har de givit mig en award som verkligen passar mig. Kolla!

Jag har sett att denna har ploppat upp i ganska många bloggar det senaste så jag skickar den inte vidare utan tillägnar den helt enkelt alla som är här inne och kikar och som gillar kaffe. 😛

Kram!

One thought on “Kaffeaward

  1. Jag beundrar samtliga dina alster till CC’n, men särskilt det här blev jag alldeles förälskad i. Helt underbart, vilken skönt stil du har! Jag gör ofta misstaget att jag följer skisser alldeles för noggrannt och då blir det precis som du skriver lite stelt. Men nu ska jag inspireras av dig och rocka loss lite bättre vid pysselbordet! Hoppas du får en härlig helg och tack så mycket för all inspiration du ger! Kram.

Kommentera

