KAOS-awarder!

 Kan ni tänka er! Häromdagen fick jag en alldeles ljuvlig KAOS-award av Yoli, som också är den person som kom på idén bakom…

KAOS
(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)

”En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha loggan digitalt så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter KAOS oavsett vem som gjort dem,
och på dessa ska ens egen stil eller specialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:

  • Titel: KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
  • Skaparens eget namn
    Storlek: 10x15cm

    Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
    På så vis blir awarden ett digitalt minne, men också något man fysiskt kan spara och titta på.
    I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
    Kanske skriver man också en liten förklaring om varför just dessa fått awarden, eller så lämnar man bara länk till dem.”

 Mina tre awards innehåller som vanligt experiment och distresskladd:

 Detta kort vill jag skicka till Hedvig , en duktig fotograf och kreativ scrappare med en cool stil som jag beundrar.

 Det här kortet vill jag skicka till Katrin, för att hon förgyller Tingtura-bloggen med sin finurliga stil, inte är rädd för journaling och är en peppande och varm person som jag tycker om! 
 

 …Och slutligen vill jag skicka detta kort till Lillblomman, en DT-kompis både på Scrapgalen och Allt om Scrap som ständigt imponerar med att göra det ena ljuvliga alstret efter det andra. Och vilken mängd hon producerar! :-O

Om damerna ville vara så vänliga att skicka mig sina adresser (anneth.strinnholm@hotmail.com) så kommer det snart ett litet kort på posten!

Kram från Anneth

3 thoughts on “KAOS-awarder!

  1. woooooooooooow
    sååå läckra… såååå läckra…
    Så olika men åndå så du! 😀 me like…
    Den lila i mitten känndes nästan som att jag kunde ha gjort, men jag tror vi gör ganska lika IBLAND!! 😛 Influeras nog av varnadra!! hiihi… du är ju en grym inspiratös…. 😀

    Kraaaaaaaam sööta söta du…
    hoppas du haft en skön midsommar!!

    Kraaaaaam

Kommentera

