Inköpen :D

Jag tänkte visa inköpen från Göteborg!

Tre förpackningar Prima-blommor. Jag gillar hydrangeor!

Smått & gott. Suuperglittrigt embossingpulver, en ZIG-penna, Stickles, Pearl Makers mm.

En cool die + embossingfolder som jag velat ha länge och så lite clearstamps.

Krympplast och bokstavsstämplar.

Fler stämplar.

Och den fula men ack så praktiska Fiskars-väskan + lite papper.

…Jag beställde även ett gäng grejer från Skaparlusten när jag var i Gbg; rosa cracklepaint, en svart Pearl maker, en blomranka och massa papper.

Min plånbok är toooom! 😀

6 thoughts on “Inköpen :D

  1. Åh, så mycket roligt du har handlat!! Jag gillar också hydrangeor, så det där var riktigt ögongodis!! Var har du hittat så billiga alfabetsstämplar?? Gillade det där till höger bredvid Musse Pigg-diesen!

  2. Smack smack!! Oj oj oj!! Åh, verkligen riktiga läckerheter du shoppat!! Massa fiiint och roligt för dig att sätta tänderna i och skapa alla dina fina alster!!!

    Kram hjärtat…

    Föresten så har jag något i till dig i min blogg…

  3. Ser innlegget er gammelt, men det kan jo være at jeg er heldig. Det bokstavstempelsettet som ligger oppå krympeplasten fra panduro… husker du hvor det var fra, eller hva merket er.. Det var rålekkert, så det kunne jeg tenkt meg og prøve og få tak i 😉

Kommentera

