Försök nr 2

Jo, ni vet det där bröllopskortet som jag gjorde för ett tag sen? *pekar en bra bit nedåt* Jag blev ju inte alls nöjd med det…så går det när man försöker få ihop något som inte är ens egen stil men som man tror att någon annan gillar. *skrattar* SÅ – idag blev det slakt och ett nytt försök.

Så här blev det! Jag har kladdat med distresser och mist och mängder av tingturastämplar. ”Tänk alla famnar” är från Inkido, och just den sången sjöng Kristofers vän Emma på vårt bröllop så att inget öga var torrt (allra minst mina…och K grät floder, hihi). Nu råkar jag veta att den sången kommer att sjungas på ett visst annat bröllop som är i raskt antågande, så därför tyckte jag att den passade bra på detta kort. *ler pillemariskt*

Nedan följer massor av detaljbilder!

Insidan…

Så, det var allt som jag hade att bjuda på idag. Tack för mig! :mrgreen:

Kraaaam!

 

8 thoughts on “Försök nr 2

  1. Grönt + Rosa och skapat av dig = Underbart!!! Jättevackert jue!

    Åh, jag hoppas att ni får en härlig semester och jag önskar er många hundra fler bröllopsdagar att fira framöver!!!!!!

    Hmm jag ska fortfarande göra klar min lilla hemlighet till dig, men det inte snabbt här :/

    Check – gå in skorna..japp ska ha dem hela dagen idag!!!

    Stor kram till dig söta!!!
    // Sara

    P.s vill du att jag ska stämpla på akvarell eller vanligt pro marker papper…stämplarna från greeting farm??

Kommentera

