Snabbscrapp!

Puuh! Det gör jag INTE om! *asg* Jag stod i köket och svettades som en liten gris när de sista dallrande minuterna var kvar och allt bara blev kladdigt och bladrankan inte ville fästa. 😀

Vi hade alltså 30 minuter på oss att scrappa något, så jag startade äggklockan och satte igång. Gnugga in gul färg, stämplastämplastämla och så fast med en oval där jag kan skriva mottagarens namn…sen var det lite tomt nedtill så jag satte en ”gördel” där som jag skrapat och chalkat kanterna på, och så tyckte jag att bandet var ganska fint så det fick plats där också. Sist blev det två stämplar till. Jag hade velat ha på lite stickles eller blingstenar men klockan ringde så nu får det vara så här! Färgerna på fotot är ganska dassiga eftersom jag fotade nu på kvällen, men de är klara och vackra i dagsljus.

NU är det slut på scrappandet idag! Kram kram!

6 thoughts on “Snabbscrapp!

  1. Ehm.. ok.. när jag säger att jag har snabbscrappat så syftar jag oftast på nåt så där 1,5-2 timmar! Men 30 minuter!!!! Inte klokt! O vad snyggt det blev dessutom! *skakar förundrat på huvudet*

  2. woooooooow så mkt vackert som skapas här inne…
    Var ett tag sedan jag kikade in och gisses vad alster, det ena snyggare än det andra…
    Älskar all färg du bjuder på!!

    Å LO:n med de rullade papprena … mums så snyggt.
    helt fantstiskt vackert… och effektfullt…

    du är grym tjejjen,,,

    kraaaaaaaaaaaam

  3. Tjena snygging!

    Wow, wow och wow. Och om du inte förstod det – så wow. Och lite mer wow. Wow alltså. Igen… – wow. Waaaaooooowwww.
    Förstår du? W O W !

    Så mycket du hunnit med och så jädrans snyggt det blev snäckan! Kul att du ändå kom igång med CC’n, bara du nu orkat med det. Det kan ju bli lite press då man förväntas vara med i allt på en och samma gång.. *ler* Men nu är den iaf över och du gjorde ett grymt jobb även denna gång! As usual. Dvs – wow!

    Du – det där med att komma och hälsa på tar jag ganska seriöst. Bara så att du vet! Och jag har sagt det med operationen – att om jag blir opererad i början av den veckan så är jag återställd till helgen. Annars kommer jag gärna upp i slutet av Juli eller något sådant?
    Tyvärr kan jag inte den 4:e Juli, fyller nämligen hela 30 (!) år den 5:e och det ryktas om lite överraskning från mannens sida.. Och vännerna skulle inte förlåta mig om jag inte hade lite festligt den helgen.. *ler*

    Så checka i almanackan och säg när du anser dig ha tid, så bokar vi in något i Juli – (mannen har semester de två sista veckorna, så nån gång där hade passat bra), hade varit så kul med en miniscrapträff med dig, mig, BellaMio och ev nån annan! Plus att jag då kan både tjuvröka och äta glass på din balkong – det kan jag inte efter operationen… *ler*

    Vi hörs snäckan, du har fått mitt mail va? (Det jag skickade i typ förra veckan eller nått sånt).
    Ha de bäst!
    Kraaaaaam/ Angelica

  4. Tänkte ge ett litet livstecken häringa. Tack för omtanken. 🙂 Handleden är bättre nu men har fullt upp med allt möjligt IRL så pysslandet och bloggandet har fått stanna av lite denna veckan.

    Kram kram!

Kommentera

