Som jordgubbsglass

…är det här kortet. Rosa och gräddvitt. Måste erkänna att jag inte är helt nöjd med det (jag planerade det i någon vecka innan jag väl fick tummen ur, och det är lite finare i mitt huvud liksom) men det får vara så. 🙂

Stämpeln från Gorjuss Girls är så himla söt tycker jag! Egentligen har hon en liten pippifågel bredvid sig men den klippte jag bort till detta kort. Blomrankan är också fin, även om jag tycker att det är FÖR dyrt med en enda dekoration för 45 spänn…fast detta är en bröllopspresent så det fick bli lite extra lyx. *ler*

Jag kan ju för skojs skull visa månadens inköp också! Den uppmärksamme ser att en del av sakerna redan har ”förädlats” till kortet ovan. 😀 Det blir nog inte så många mer scrapinköp i juni tror jag, för jag är med på en swapp där min bröllopsdag 14 juni firas. Jag har redan fått tre scraprelaterade små paket som ligger i min strumplåda och väntar på att få slitas upp… Förhoppningsvis får jag bra grejer!

Potatisen är nog klar nu…mat mat mat!

Kram älsklingar!

2 thoughts on “Som jordgubbsglass

  1. Vilket underbart kort, så söt stämpel och blomrankan är jättevacker. Blir inte mycket shopping för mig heller den här månaden för sonen fyller 15 och älsta dottern 20, men tittar jag noga så finns det nog grejer här hemma jag kan använda meeeeeeen det är ju mycket roligare med nytt, Ja ja ………
    Ha en skön helg
    Kramar Eva

Kommentera

