Planerna för dagen

Apropå vardagsglädje… Det som gjorde hela min dag igår var när jag kom ut från ICA, trött och svettig med två tunga kassar i händerna, och en liten pojke gick förbi med sin pappa och utropar högt och imponerat ”Titta vicken cool väska hon har!”. Jag hade en liten tygväska över axeln med dödskalle och massa knappar på (hade slängt på mig den bara för att ha nåt smidigt att ha plånboken i). Jag blev verkligen jätteglad och gick vidare med ett stort leende på läpparna. 😀

Idag ska jag scrappa med min nya vän Anna, och fram tills dess ska jag hinna med att lämna blod på sjukhuset (duktig blodgivare minsann!) och plugga. På söndag ska jag till Borås igen för att redovisa massa arbeten måndag-tisdag. Blä. Men denna gång har jag åtminstone unnat mig att bo på minihotell istället för på vandrarhem. Det innebär mindre tunna väggar, gratis kaffe, mycket större rum, tv och toalett/dusch på rummet och över lag en behagligare vistelse. Det blir fint det!

Måste förresten hojta lite extra – ScrapGalen tar just nu emot förbeställningar på Martha Stewarts Doily Lace Punch (och massa andra punchar också), så om ni är sugna på denna fina punch så spring in dit och beställ en! Ni har till söndag på er… De kostar 239 kr + frakt högst 33 kr. Bättre än att försöka få tag på en stans via e-bay eller Tradera, eller hur?

Kram på er!

3 thoughts on “Planerna för dagen

  1. Hihi, vilken sjysst komplimang att få! Det är bara att inse bruden – du är inne!

    Lämna blod har jag fortfarande inte kommit mig för att göra… *skäms* Men vet du hur det egentligen är då man går på mediciner och sådant? Plus att man är rökare? Eller det har ingen betydelse?

    Ikväll väntar mys i soffan och imorrn ska jag häls på min kära faster som jag inte träffat på år och dar – ska bli trevligt!

    Hoppas du får en grymt härlig långhelg!
    Kraaaam / Angelica

Kommentera

