Allt om Scrap

I morgon (söndag) kommer numret ut som jag har varit DT-koordinatör för, så det ligger mig lite extra varmt om hjärtat… Kolla gärna in, och kommentera i tidningen eller här om vad ni tyckte! Klicka på loggan så kommer ni direkt till tidningen.

Idag har det blivit en hel del DT-scrap; jag har fått ett sponsorpaket i enbart blått och gult…normalt gillar jag ju inte att scrappa i de färgerna men bara jag får pilla ihop det på mitt eget vis så blir det nog rätt okej faktiskt. I övrigt passar jag hund, pluggar lite och längtar efter terminslutet. Jag är lite less på att det är så ensamt här de dagar som Kristofer jobbar 12-timmarspass; ibland längtar jag tillbaka till studentlivets ”kollektivliv” där man om man ville alltid hade folk att umgås med, plugga med, grilla ihop med… Men men, den tiden är över precis som singellivet och jag skulle inte vilja byta ut den mot mitt äktenskap och livet jag har nu för allt i världen. Ibland längtar jag lite bara, efter fler vänner att umgås med.

Nää, nu måste jag dra iväg och handla middagsmat. Vovven får vackert stanna hemma.
Kram på er!

2 thoughts on “Allt om Scrap

Kommentera

