Den som väntar på något gott…

…Blir aldrig fet, som en kompis brukar säga. 😀 Jag ville mest säga att jag scrappar allt vad jag orkar, men på grund av att jag inte vill att vissa födelsedagsbarn ska råka halka in här så måste jag vänta lite med att lägga upp godsakerna. Men snart, snart…

Jag kan däremot slå fast att Nu Är Det Sommar, för mina linser anlände idag – nu är det ajöss med glasögonen tills det börjar bli svalare igen. Jag måste ha solglasögon på sommaren för mina ögon är überkänsliga, och jag orkar inte hålla på att mecka med clip-on eller solbrillor med styrka. Linser funkar okej även om jag inte ser 100 % med dem. Vad gör man inte för att få känna sig bekväm och snygg, haha!

Idag bjuder jag alltså inte på scrap men väl på en kortkavalkad värdig en fjortisblogg:

Här i soffan vid bokhyllan/rumsavdelaren sitter jag ofta och surfar, latar mig och dricker kaffe. Kan tillägga att jag inte skelar egentligen, jag försöker fokusera på kameralinsen. *fnissar*

(Jag vet att den är suddig, men jag tyckte att jag var söt. 😛 ) Armen ligger runt om mitt böjda knä på ett mystiskt vis, men oroa er inte, den är inte bruten eller ur led.

Luggen är också nyklippt. Har inte riiktigt lärt mig att få ordning på den än, ni vet hur det är…frisören får det att se så enkelt ut! Ofta orkar jag ju inte lägga hur mycket tid som helst på håret heller, särskilt inte till vardags. Men – tänk Heidi Klum som hon såg ut vid förra säsongen av Projekt Runway så vet ni ungefär hur det ska se ut. 😉

Kram på er!

5 thoughts on “Den som väntar på något gott…

  1. Fast jag har både väntat på något gott i hela mitt liv OCH blivit fet… Hur förklarar din polare det då?! *skrattar*

    Du – så strålande vacker du är tjejen! Vet du det? Jättefina bilder och du är snygg oavsett med eller utan brillorna!
    Vet vad du menar med luggen, men det är ju en bra lugg just för att du inte behöver styla den varje morgon, den är snygg på fotona!

    Kul med lite självporträtt! Ibland får jag för mig att fotografera mig själv i lite olika vinklar (hoppas alltid hitta ”den där” vinkeln som gör underverk med folk…) och jag kan fixa till mig lite och tycker t.o.m att ”Jodå, det funkar, jag är nog rätt söt..”

    Men sen lägger man in bilderna i datorn och genast ångrar man teknikens framsteg… Varenda pixel är ju täckt med finnar, kluster, gamla ärr och de små små svarta hårstråna…
    Jaha, det är väl bara att slänga fotona och inse att man behöver gifta sig och ha en proffsfotograf för att bli något sånär på bilder! *ler*

    Ha de gott snäckan!
    Kraaaaam / Angelica

  2. Du är verkligen en vacker tösabit!!! Snygg frissa har du också!!! 😀

    Får jag låna nedersta bilden till en liten hemlis som jag skickar till dig???? 😀

    Största kramen,

    Sara

Kommentera

