And the winner is…

Ha, nu blev ni allt nyfikna va? Det har varit väldigt skojigt att diskutera med min man – vi har suttit och pratat kring alster efter alster. Jag hade ju mina favoriter och ett par av dem fanns med hos Kristofer också, men sen hade han valt helt andra alster och framhävde saker hos dem som jag hade missat. Väldigt givande!

Nu har vi suttit och vaskat fram tre favoriter och så vankas röstning nummer två. Min man sitter och ger poäng och skriver sina motiveringar…

… Okej, här är motiveringarna till topp tre!

PÅ TREDJE PLATS: KATRIN! (Bidrag 9)
”Skarpa kontraster och varma färger – passion! Precis vad tango handlar om…och lek också? Kul och kreativ idé med magneterna! Snyggt och balanserat upplägg utan onödigt plotter.”

PÅ ANDRA PLATS: TIGGY! (Bidrag 2)
”Stilrent och fint matchat kort – känns genomtänkt, precist och välarbetat in i minsta detalj. Snygg färgläggning och maskning. Vi är båda svaga för ordning och reda. 😆 ”

OCH VINNAREN AV PEARL MAKERN OCH BLOMMORNA ÄR:

 

 

 

 

…H-ZON/CYLLAN (Bidrag 6)!!!!
”En färgexplosion! Först ett kaos och sen ser vi hur färgerna återkommer överallt och gör att kortet hålls samman. Vi blir glada av ditt busiga kort och flinar tillbaka mot det jättesnyggt färglagda stämpelmotivet varje gång vi tittar på det. Rolig kombination av textstämpel och motivstämpel + valet av mun till Ella (kan berätta för dem som inte vet att munnen är en separat stämpel).”

GRATTIS CYLLAN! Maila din adress till mig på anneth.strinnholm@hotmail.com så kommer snart ett visst paket hem i din brevlåda… Till Tiggy och Katrin – eftersom vi hade så svårt att välja så bestämde vi oss för att ge er varsin liten RAK, så maila era adresser också tack! 😀

Tack än en gång för att alla ville vara med! Det var jättesvårt att välja och jag är glad och stolt över att så många ville bidra med fantastiska alster!

Kraaam Lillnettan

8 thoughts on “And the winner is…

  1. Grattis Cyllan, du är en värdig vinnare! Tack juryn för allt klur ni lagt ner och för den fina motiveringen ni skrivit om mig. Jag sitter här och ler fånigt en bra stund senare.

  2. Stort grattis till alla vinnare!
    Vilka fantastiskt fina alster! Jag hann tyvärr inte få till något bidrag… Men jag inser att jag hade ”stått mig ganska slätt” i konkurrensen ändå!
    Kram Annica H

  3. Stort grattis Cyllan! Älskar ditt färgsprakande kort!

    Så fina alster du fick in!
    Man kan ju hoppas att fler nappar på denna sortens tävling, för det är väl just när man gör sin alldeles egna stil som man gör sitt bästa! *ler*

    Ha de gott snäckan och hälsa mannen att det var en ypperligt god arbetsinsats han gjorde här!

    Kramar / Angelica

  4. ååååå! jag hann inte vara med 😦 😦 😦 men stort grattis till Cyllan! jag älskar verkligen det färgglada kortet! riktigt läckert!

  5. Tack för RAK:en! 😀 Jätteläckra saker, dem där nålarna har jag suktat efter länge! Det kommer att komma väl till nytta. Särskilt blinget. 😛

Kommentera

