KAOS-awarder

Idag har jag haft en riktig slappardag. Ni vet, sitta i sängen och dricka en halv liter te samtidigt som man ser på favorit-teveserien, ta en lång varm dusch mitt på dagen, scrappascrappascrappa och bara fnysa åt skolböckerna. Det behövdes ska jag säga! Skolan är rätt stressig nu och jag har börjat känna av det genom att vakna med hjärtklappning mitt i nätterna. Uscha, inte bra. Men nu känner jag mig som en ny Anneth! 🙂

Jag har gjort KAOS-awarder idag! För er som inte vet vad det är så kommer här en beskrivning hämtad från Yolis blogg (det var hon som startade det hela):

KAOS (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje):

En levande logga som sänds till någon man uppskattar!
Men istället för att skicka den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får ska i sin tur i mån av tid, lust och ork skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.

Awarden heter som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem,
och på dessa alster ska ens egen stil eller specialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:

Titel: KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn
Storlek: 10x15cm

Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man fysiskt kan spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare;
Kanske skriver man en liten förklaring om varför dessa fått awarden,
eller så lämnar man bara länk till dem.

Jag skulle vilja ge mina KAOS-awarder till:

Kicki (Tingtura-Kicki) för att hon så ofta ger mig nya idéer om hur jag ska använda mina favoritstämplar så att det aldrig någonsin känns tråkigt att stämpla med dem.
BellaMio, tjejen som lärde mig använda pappersskärare, visade vad en distressdyna var och har bistått med hejarop under hela min scrap-utveckling. Skulle inte ha kommit långt utan dig! 😀
Linda – för att jag blir så himla GLAD av att titta på alla välgjorda, snyggt målade alster i hennes blogg!

Vill damerna vara vänliga att maila mig sina adresser på anneth.strinnholm@hotmail.com så kommer strax ett kort på Posten… (Ja inte du Mio, dig träffar jag ju på måndag. :-))

Ja, korten.


Jag gjorde helt enkelt tre kort i tre stilar som jag tycker är roliga; lite experimentell med annorlunda dekorationer, vintage och…hm? Urban, kan man kalla den så?
Hoppas ni blir nöjda tjejer! 😀

Kramar från Lillnettan

4 thoughts on “KAOS-awarder

  1. Va?? Nä sådana dagar visste jag inte att dom fanns….Slappardagar?? Hmm….såna existirar tyvärr inte här….men det låter härligt:)
    Vilka läckra KAOS awarder….dom LÄR ju bli glada:)

  2. Men gumman!! Nu blir jag så rörd!! Faktiskt så blir ögonen alldeles fuktiga och jag får gnugga lite…

    Du är så söt! Är så glad att jag lärt känna dig! TACK för att du är min vän…

Kommentera

