Hmmm?

Det känns som om jag har missat att visa er lite alster…jag letade lite i mina mappar och hittade dessa två. Inte har ni väl sett dem?

Detta är gjort till Allt om Scraps kortnummer som gavs ut för ett par söndagar sedan. Jag är rätt förtjust i det…ett litet, enkelt, ganska stramt kärlekskort. Bakgrunden är stämplad med min jätte-textstämpel från Purple Onion Design och den andra textstämpeln är från Inkido. (Det röda papperet hör alltså inte till kortet utan är ett Maja Design-papper som jag lagt under kortet för att skapa en romantisk fotobakgrund. :mrgreen: )

Grungeboard, distress, glimmer mist i guld och 3d-lack – en oslagbar kombination! Jag är förtjust i kladd.

Den här är jag inte riiktigt lika förtjust i (känns som om jag fastnade lite väl länge i det där med användandet av tårtpapper) men färgerna är jättefina. Denna LO var det första jag gjorde till Allt om Scrap så jag hade prestationsångest. Det brukar inte bli så bra då, stress och press är inget som får mig att prestera bättre. 😛

Och ja, faktiskt även här är det grungeboard och mist och lack och distress. I like! Nu för tiden kladdar jag lack på det mesta faktiskt… Jag gillar att ha Perfect Pearls eller mist under lacken; det ger ett sånt djup tycker jag.

Nu ska jag plugga. Ha det så fint idag! Och hörni? Ni glömmer väl inte bort min tävling? Fortfarande har ni gott om tid på er…till söndag kl 00 närmare bestämt! Mer info hittar ni HÄR. Gillar du Pearl Maker och vackra gardeniablommor i mulberry så är detta något för dig! 😀

Kram Lillnettan

 

4 thoughts on “Hmmm?

  1. uuunderbart uuunderbart…
    ölskar båda sltrena…
    kortet var sååå fint…
    Jag tycker effekten av dina grungebokstäver är grym… så snyggt å effektfullt…

    LO;n jar oxå massa läckra detaljer som jag gillar…

    Kraaaaam på dig…

  2. Hej söta, söta du!

    Blir så glad för alla dina uppmuntrande ord, de berör verkligen!

    Både Lo’n och kortet är helt underbara, du är grym på scrapping! Sådetså!

    Tänkte svara på ditt mail ikväll om inte mannen kräver min sociala närvaro.. *ler* Annars får det bli imorgon, men jag har lite skrivklåda och måste bli av med den på något sätt (And I’ve choosen you, beware!)*ler*

    Hoppas annars att allt är bra med dig och att du haft en bra valborg och en skön helg!

    Du har lite grejer att hämta i min blogg!

    Kramkram / Angelica

Kommentera

