Jättekul!

…Är det att kika på alla era tävlingsbidrag! (Min man vägrar att titta på dem för han vill hålla sig helt neutral tills det är dags för röstning.) Jag vill tacka för intresset och hoppas så klart att det droppar in några bidrag till innan deadline kl 00 på söndag. 😛 Jag tänkte lägga upp alla era bidrag här i bloggen på måndag morgon för att visa upp vad som kommit in och vad ni skrivit om era stilar – hoppas det är okej för allihop?

Hittills har jag fått in bidrag från Dolliver, Tiggy, Linda, Yvonne och Karina. Jättefina, allihop! Tummen upp för er tjejer! :mrgreen:

Hörni…glöm inte att kolla in senaste pdf-numret av Allt om Scrap! (Klicka på ”fullscreen”-knappen uppe till vänster.) Jag medverkar inte men det finns såå många vackra vår-alster att ni bara måste kolla in! 😯

Senare idag kommer också en liten tutorial i Scrapgalens blogg om vad man kan hitta på med Perfect Pearls, missa inte det!

Kram Anneth

2 thoughts on “Jättekul!

  1. Jag väntar till måndag då, tills alla bidragen är samlade… Annars hinner jag ångra mitt eget bidrag femhundraelva gånger när jag kikar in på alla andra vackra ting!.. *ler* Har dock tjuvkikat hos ett par stycken och – japp, jag ville ändra mitt kort då! Men se – det går ju icke, eftersom det är min alldeles egna stiliga o-stil som skulle vara representerad!

    Vilken tur med en tutorial för min del – precis vad jag behöver!

    Ha de gott snäckelina!
    Kram / Angelica

  2. Hejsan, kikar in en sväng!
    En gammal kladdkompis till Kristofer. fick tipset på min sida, facebook.
    Underbara kreationer! Otroligt duktig du är och stor inspiration! 🙂

    Kram Therese

Kommentera

