KAOS-award!

När vi kom hem från Lysekil nyss låg en hel drös med post på hallmattan och väntade. En alldeles underbar KAOS-award från Dolliver slets upp ur sitt kuvert och fotades med en väldig fart – jag vill ju visa den!!!

Titta vad härligt det är! Och till mig?! 😀

Dolliver skriver så här om kortet:

Denna ska gå till en tjej som är som en stjärna, nyanserande, strålande och på något sätt så självklar här i världen. Hon rockar fett! En mysig och härlig bekantskap som jag hoppas få behålla in i framtiden!

Vilken tjej va? Blir nästan alldeles gråtfärdig… 😀 Jag tänkte så här: jag ska fifinurla på vem som ska få mina tre awarder och när jag bloggar om dem så drar jag hela faderullan om vad en KAOS-award är och så – gör jag det nu också så blir det lite trist att läsa.

Tillbaka till vardagen…nu ska vi till ICA Maxi och handla lite mat inför den kommande veckan. Ta hand om er, sötnosar!

Kram Anneth

3 thoughts on “KAOS-award!

  1. åååhhh den är ju sååå himla snygg…

    Visst är tingturastämplarna bara fööör bäst!!
    HAHA – det var ingé svårt alls å klippa ut deras swirls… tycker jag att du ska prova… Med honeybee saxen går allt… man behöver ju knappt klippa ens!! 😛 😀

    kraaaaaaam på dig…

  2. Hej Jag tittade in här av rena slumpen via Annica. Jag håller faktiskt på med ett kort till din utmaning/tävling. Det var precis vad jag behövde nu. Ha en trevlig eftermiddag. Kramar Karina

  3. Oj då!! Nu när jag suttit och bläddrat i din blog så insåg jag att jag varit och hälsat på dig innan. Vet inte om jag kommenterade då men nu gör jag det två gånger på en timme. Jag ska inte tjata mer;) Ha det!!!
    Kram Karina

Kommentera

