Var med i min tävling!

Som den uppmärksamme kanske har noterat börjar besöksräknaren att ticka uppåt mot 3000 besök – eftersom mina besökares antal var preciiis 2000 när jag lyckades installera en besöksräknare som var synlig för alla på sidan (min förra kunde bara jag själv se) så har jag alltså snart haft 5000 besök. Det måste väl firas, tycker ni inte? 😀

Jag tänkte ha en tävling med ett litet vitt paket som vinst…inget märkvärdigt…

Fina vita gardenior

…och en cremevit Pearl Maker.

➡ VILL DU VARA MED OCH TÄVLA? Det finns många tävlingar som går ut på att du ska skapa något efter ett visst tema eller stil…men den här tävlingen är lite annorlunda. 

Jag skulle vilja att du gör en LO eller ett kort som du känner är typiskt dig och din stil! Inga måsten alltså – bara att du ska kunna titta på ditt alster efteråt, känna dig stolt och tänka ”yeah, detta är JAG”. Frossa i dina favoritfärger, stämpla med någon/några av dina absoluta älsklingsstämplar, använd ett fotografi som du är lite extra stolt över, ta fram det där papperet som du sparat på i ett halvår för att det är så fint att du inte vågar sätta saxen i det…

Gör ett alster, ladda sedan upp tävlingsbidraget i din blogg tillsammans med en länk till mig, samt ge mig länken till din bild i en kommentar till detta inlägg. (Har du ingen blogg – maila ditt foto till mig på anneth.strinnholm@hotmail.com.) Jag tänkte mig SÖNDAG 3 MAJ KLOCKAN 00.00 som deadline, så ni har ca. en och en halv vecka på er. Därefter kommer jag och min man Kristofer som enväldiga domare att kora en vinnare som får vinsten ovan hemskickad.

Ett kriterium bara: i ditt blogginlägg med ditt alster, beskriv då (gärna lite mer utförligt, för det är skojigare att läsa än typ ”jag gillar rosa, så det blev ett rosa kort” 😛 ) vad det är med LO’n som är typiskt dig och vad du gillar bäst med den!

Allt solklart? Hojta annars… Jag skulle bli så glad om många ville vara med i tävlingen! Heja heja! 😀

Kram Lillnettan

 

16 thoughts on “Var med i min tävling!

  1. Hej bruden!

    Hoppas du har det trevligt ”var du nu än är någonstans”! *ler*

    När kommer du hem igen då?

    Din tävling ska jag definitivt försöka hinna med! Låter som en tävling i min smak eftersom jag får använda min egen stil med ostil! Haha!

    Här är bråda dagar nu, så det är inte mycket tid över för pyssel, får ta tag i det i helgen!

    Ha de bäst och vi hörs!

    Kramar / Angelica

  2. Oh jag ska helt klart försöka även om jag säkert inte har en chans mot er andras härliga alster. 😛

    Är det fritt fram, alla motiv & material goes?

  3. Jag ska göra allt för att hinna vara med… har tagit på mig tokmassa saker nu – så jag får pyssla snabbt!! hehe!

    Men jag har ju redan magdas vackra blommor – så jag kanske ska använda på alsteret i så fall… 😛

    Kraaaaaaam

  4. Hej igen!
    Vill bara säga att jag fotat om kortet nu för jag tyckte inte man såg att det var silver så bra. Blev inte mycket bättre men ville säga det ändå.
    Ha en bra helg!
    Kram//Y

  5. Hallå!
    Jag såg din tävling, och gav mig genast i kast med att skapa något ”typiskt mig”! När jag sedan, vanan trogen, lagt ner en massa tid på ett alterobjekt, så insåg jag att det var kort eller Lo som gällde! Grrr… Att jag inte kan läsa?!? Ska ge mig i kast med något nytt, så får vi se om jag hinner! 😉
    Kram Annica H

  6. You’ve got mail, baby. (Det var lättare än att blogga så här i sista minuten.) Jag är mkt sugen på Pearl maker, hahaha.

Kommentera

