Rapport från Lysekil

 

Tack Sunblizz för den söta awarden! 😀

Jag ger den vidare till följande pinglor:
Dolliver
Alex
Tiggy
Linda

…För att de är så himla bra helt enkelt.

Som ni märker så har internet letat sig ut bland älgarna och åkrarna i lilla Hannevik. Jag sitter och morgonsurfar i vardagsrumssoffan medan mamma springer runt mig och vill proppa i mig frukost. Fint!

Vill också passa på att säga att inlägget med önskelistan inte på något sätt var en hint i stil med ”GE MIG GREJER!” – jag ville bara visa den helt enkelt. Jag fnissar varje gång jag ser den, och skäms lite för att den är så låång. :mrgreen:

Idag ska vi åka in till Lysekil, gå i affärer och äta lunch på favoritstället Café Kungsgatan. Häärligt!

Kram på er alla älsklingar!
/Anneth

4 thoughts on “Rapport från Lysekil

  1. Tackar för kommentaren & awarden. 🙂

    Men du kan även använda plana knappar! Det gör jag främst nu, blir rätt snyggt när det inte finns nån kanter eller upphöjningar. Jag köpte en blomstans för femton spänn på Netto, funkar kanon för detta syftet.

    /Tiggy

  2. Tack för awarden snäckan! Gulle dig som tänkte på mig! *glad*
    Hinner bara inom en snabbis, så det blír inget megainlägg! =)

    Ha de så gott!
    Kram / Angelica

Kommentera

