Kolla nu dåå! :D

➡ HÄR har jag bloggat idag…kolla! :mrgreen:

3 thoughts on “Kolla nu dåå! :D

  1. Jag sa det där och jag säger det här: U rock!
    Och som sagt – Aj’m in löööv with Tingtura-stämplarna!
    Fatta vilken tillgång du är för dem! Sååå kul att se dig i deras blogg, är så glad för din skull tjejen!

    Massvis med kramar, vi höres!
    / Angelica

  2. håller med angelica! u rock!! tingtura stämplar är verkligen som gjorda för att du ska leka med dem! 🙂 kul det lät med så stor scrapträff! jade hade säkert fått blackout o inte lyckats producera nåt alls.. men det kan nog vara roligt för det 🙂

    ja du.. det är ju lite lugnare på scrap/blog fronten här hos mig. både jag o lillskruttan har varit förkylda ett tag nu med feber o allt vad det innebär. en febrig klängig bebis fylld med 8-månaders separationsångest är otroligt krävande! gaah! låter mig knappt titta bort ibland.. suck.. jag som äääälskar att springa runt o kika i fina bloggar som den här 😉

    kramen på dig!

Kommentera

