Redo

Nu är alla grejer nedpackade och jag sitter och trycker i mig gröt för att få något i magen. Normalt så är det bara kaffe och en frukt som gäller vid denna okristliga tid på dygnet…har ju varit vaken sen 05, uscha! Är lite orolig för att jag kommer däcka av trötthet någon gång efter lunch, men jag får väl äta mycket godis för att hålla mig vaken. 😉

Det här är väl inte så farligt ändå? Jag HAR inte så mycket grejer…särskilt inte dekorationer. Ryggan innehåller lunch, vattenflaska, frukt, en handduk + lite uppfräschningsgrejer…det är så skönt ibland när man är borta från hemmet en heldag att smita iväg och tvätta av ansiktet ordentligt, smörja in sig och sminka om sig (jag har rätt fet hy så efter en halv dag brukar det kännas som om någon har kladdat smör i nyllet på mig, och det känns inte så mysigt med åtta lager puder i ansiktet heller).

…Och så här daggdroppsfräsch och naturligt grimaserande är jag vid klockan halv sju på morgonen… Jag bjuder på denna! 😆

Hoppas ni får en härlig lördag! Det ska jag ha…

Kram Anneth

2 thoughts on “Redo

Kommentera

