OskarsScrappen

Puh! Nyss hemkommen från en lång dag tillsammans med 29 andra scrappare! Jag har haft det jätteroligt. Orkar knappt skriva något så jag får låta bilderna tala…

Ytterst vid ena hästskon ser den uppmärksamme min ICA Maxi-väska. 🙂 Det här är alltså stora salen där vi satt. Innerst skymtar butiken som var där. Underbara grejer hade de med sig!


Oj vad det scrappas!


Innerst är lånebordet med lite verktyg och sådant. Det var dit jag sprang när folk behövde en hjälpande hand. Allt gick bra, jag klantade inte till det så värst mycket eller gjorde sönder någons grejer. 😛

Ooooh, vinstborden! Jag har fotat från vänster till höger. Här fanns det mesta, både spons från lokala företag och från scrapbutiker – lite finare grejer och…ja, småbjäfs rent ut sagt.

Överst och innerst syns Tim Holtz-stämplarna som jag inte vann. 😦


Och alla fina Tingtura-presentkort som jag inte heller vann. Det rosa paketet innehöll en Crop-a-dile.

Här demar Bellamio BIA:n. Fin frimurarbonad på väggen bakom henne va? 😉 Vi hyrde deras lokal.

Här har klockan slagit 17, deadline för tävlingarna. Alla försöker finna de bidrag som de vill rösta på. Svårt!

Jodå, ännu fler bidrag fanns!

Lite närbilder…

…Och till sist har vi kommit till de två bidrag som jag hann med. Vi röstade först fram en etta i respektive kategori, och så drogs en etta också. De fick välja vinster själva vid bordet. Därefter gick det ett varv till och tvåan röstades fram och lottades fram. Också de valde vinster. Min LO vann andrapris i sista kategorin på lottning, vilket innebar att jag fick den allra sista vinsten = rent skräp. Ganska komiskt! *asg*

Här är LO’n, gjord till en skissutmaning. Jag hade gjort skissen också, för övrigt. 🙂

Och här är ett kort som skulle vara ”annorlunda”. Mitt blev lite experimentellt. Jag blev kallad ”Tim Holtz lillasyster”, det var skojigt. :mrgreen:

Jag känner mig nöjd med dagen även om jag är ledsen för att jag inte vann några av de priser som jag dreglat över. Men man kan inte vinna varje gång och jag är rätt nöjd med de alster jag åstadkom under träffen – det är ändå viktigast. 😛

Kram på er raringar!
/Anneth

 

 

One thought on “OskarsScrappen

  1. Låter som en väldigt trevlig dag. 😀 Vi hade också jättetrevligt på träffen i Nödinge.
    Jättesnygga alster du har gjort! Kortet är jätteläckert!
    Kram Kicki

Kommentera

