Hahahaaa!

Den här jag jag snott från Dolliver:

Det går ut på detta: Gå till inkorgen (alternativt utkorgen) för dina sms. Svara på frågorna nedan genom att skriva första meningen i sms:en som svar. (Fråga 1=första raden i sms 1, Fråga 2=första raden i sms 2 osv.)

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Nu är jag på väg!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Du är underbar!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Även fast jag vet att du är gift kommer min njure alltid att tillhöra dig, för evigt.

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga till din fiende?
När hon väl var ledig hade hon ytterligare en personlighet: fröken Aubergine.

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Turligt nog var fröken Urin som delad i två.

6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Jag insåg att jag var tvungen att sätta fröken Urin på ett sådant jobb.

7. Vad vill du mest av allt höra?
Du kanske tänker på det här när du äter glass? 😉

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Kära svärdotter!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Hej, jag fick foto inkluderande K*s galna bror med sköld, vad skulle han med den till?

Så ta nu denna med dig och testa vad dina svar blir!

Åh hjälp. Jag måste nog förklara en hel del där. :mrgreen: Det där med njuren har att göra med att jag och min vän Fredde varje år troget firar ”Alla Njurars Dag” den 14 februari; det kommer från gymnasietiden då vi båda var bittra singlar och tyckte att vi minsann skulle fira Alla Njurars Dag så att vi också fick fira lite…internt, jag vet.

Fröken Urin och hennes alias fröken Aubergine är fiktiva karaktärer i en surrealistisk berättelse som min vän Tim har kommit på – han sms:ade långa urdrag ur denna historia som var så knäpp att jag har kvar sms:en i mobilen för att skratta åt dem ibland. Tim står även för sms nr 9; han pratar alltså om det bröllopstackkort han fick där jag och min man poserar fint och min svåger springer runt oss med en jättelik reflektorskärm (”skölden”).

Och ja, sms nr 7 var mycket riktigt lite snuskigt. 🙂 Dock innehållande en väldigt pryd bild på en make i bar överkropp.

Så nu vet ni det! Nu vill jag läsa era svar! 😆

3 thoughts on “Hahahaaa!

  1. *asgarvar* Ojojoj *tårarna sprutar*
    Visst var den kulig? Men vilka roliga svar du också fick!(Fröken Urin… *fniss*)

    Och det där fotot minns jag, med reflektorsskärmen! Tror att jag måste sett det inne på BT, kan det stämma? Diggar sådana lite ”knäppa” foton – det är deom som är roligast att titta på om fyrtio år!
    Av våra 2000 bröllopsbilder så är det väl ca 10-20 st som vi ser lite seriösa ut (typ dem jag visat i bloggen..) resten är lite mer utflippade… Jag slår R med bröllopsbuketten, R står med en stickkontakt i näsan (fråga inte varför…?), vi meckar med bilen, mfl, mfl.

    Är du nu redo för träffen? Och har du lärt dig alla maskinerna in och utantill? Hoppas iaf att ni får en underbar dag!

    Ha en supertrevlig helg!
    Kramar / Angelica

Kommentera

