Kats utmaning – alldeles för sent

Härliga Kat på Svensk Scrapbookings forum drog ju oförskämt nog iväg till Asien på semester för ett tag sedan. Hon utmanade oss att knåpa ihop ett alster inspirerade av – eller innehållande – hennes bilder från en tidigare resa. Jag tyckte det verkade roligt, sparade ner hennes foton, letade upp lite andra resebilder och skickade på framkallning. Allt blev så klart försenat så mina foton kom hem typ samma dag som Kat kom tillbaka från sin semester. :mrgreen: Så något tävlingsbidrag blev det inte. Men jag är rätt nöjd ändå.

En enkel LO gjord med bara ett Bazzill Dotted Swiss-papper (älskar dessa embossade papper! De är som neutrala mönsterpapper och man kan använda dem till allt! ScrapGalen har ett fint färgurval av dessa, kolla in!) och en Bazzill ”Just the edge”. Maaassa blommor, bling, akryldroppar, 3D-lack (älskar att droppa små droppar på papperet och på blommor; jag har gjort båda här), thickers och Tiny Alpha.

Enjoy Life! Jajamen. Jag försöker och det går finemang. Ni som känner mig lite bättre vet kanske att jag har det lite tufft på våren i allmänhet och vid årstidsövergångar i synnerhet – jag skulle inte vilja kalla det depressioner (det var det i tonåren, men nu har symptomen blivit såååå mycket lättare) men jag blir lätt nedstämd och känslomässigt ”svajig” på våren och vid årstidsövergångar. Vete katten vad det är; min kropp måste reagera knäppt på ljus- och temperaturförändringar eller nåt sånt. 🙂 Jag gråter lätt just nu och fixar inte kritik för fem öre, men å andra sidan så skrattar jag lättare också. Toppar och dalar. *ler*

Näe, nu ska jag blogghoppa lite tillsammans med ett par skivor av brödet jag bakade i förrgår, och sen blir det instuderingsfrågor i statistik. Inte så trist som det låter. 😛

PSSST! Nu visas mitt första gäst-DT-inlägg i Tingturas blogg! 😯 Smyg gärna dit och lämna en kommentar…

Kraam på er!
/Lillnettan

9 thoughts on “Kats utmaning – alldeles för sent

  1. Råsnygg! Och jädrar vad man längtar till mysiga stränder… Mmm, enjoy life var det visst…

    Det är jobbigt vid förändringar, jag har min värsta depp på hösten och den lättar inte lite förräns nu på vårkanten. Men du – det går över… Hoppas jag. Även om det inte är en tröst förrän man är förbi den. Du får se till at mysa mycket med mannen, scrappa och har träffar och surfa ner nätet totalt! Skingra tankarna helt enkelt! Jag tror på dig tjejen, du fixar det här! =)

    Föresten – vilket häftigt kort du fixade till BellaMio! Hade ni trevligt på er träff?

    Ha de bäst!
    Kramar / Angelica

  2. Hej igen!
    Bara lilla jag, stalkern som inte har något bättre för mig (eller jo, egentligen, men okej – jag VILL inte då…*ler*)

    Du har något att hämta i min blogg!
    =)

    Kram / Angelica

  3. Åh så snyggt! Super! 🙂 Jag gillar verkligen det här rena upplägget, men har så svårt att få till något liknande själv… Vet inte vad det beror på? 🙂
    Kram Annica H

  4. Jättemysig Lo! och vilket inlägg på Tingturas blogg!!!!!
    You Rock!!!!
    Blev jätteinspirerad och ska äntligen få tummarna loss att testa nu. Du får det att se så enkelt ut!

  5. Hellooouuu tjejen!

    Ja, jag är ju då lite tjurig idag va, och då blir jag lite lätt ironisk och väldigt, väldigt muttrig… *ler snett* Men jag är ganska harmlös ändå tror jag. Ganska snäll. Vid ganska gott mod. 😉

    Glad blir jag av dina besök och ditt klotter!
    Och ja – om jag ändå inte varit så ”duktig” med att använda superlim på allt… Då hade jag ju förstås kunnat ta bort biljetten och den lilla blomman – för serru, det är precis de två jag stör mig på! Ironiskt va? =)
    Men som sagt – jag får göra fler kort – nu kan jag ju liksom nästan inbilla mig att jag ”måste” göra fler kort. Delvis – jag ”måste” pyssla! Sådetså!

    Ha de bäst!
    Kramar / Angelica

Kommentera

