Påskblomma

Schhh! Jag har gjort detta till BellaMio, så håll tummarna för att hon inte ser detta innan vi ska träffas och pyssla kl. 14! :mrgreen:

För länkar till både en steg-för-steg-beskrivning samt till ett galleri med 20 sidor (!) fyllda av denna typ av kort så rekommenderar jag att du besöker ScrapGalens blogg – där finns alla detaljer om vilken mall jag följde och dessutom en länk till 20 sidor med inspiration när du ska göra denna typ av kort! 

Den uppmärksamme kanske ser att jag använt lite grejer som jag fick i RAK:en från Sunblizz – den söööta stämpeln från The Greeting Farm och lite vackra pins. De båda sakerna gjorde hela kortet tycker jag. Tack Sara!

Puss i Påsk på er alla!

5 thoughts on “Påskblomma

  1. Åh Så fint!!! Läcker idé!!! Det ska vara du till att få till något sånt här finurligt 🙂 (måste kolla in steg för steg beskrivningen)!

    hihi…vad kul att pysslet kom till användning! ♥♥♥

    STOR kram, Sara

  2. Åh vilken jättefin blomma!! 🙂 Kul idé att ta med sig en blomma på, passar extra bra under vinterhalvåret här uppe där blommor lätt dör när man går utanför dörren. 😦 Så det här ska jag försöka komma ihåg. om jag får lifta dig förstås? Jättefin Lo du har gjort här ovan, så himla härligt foto!! 😀 Jag längar utomlands varje gång jag ser sånt här!! Suck! Kramar från Lena

  3. Härliga alster!!

    Hoppas allt är bra med dig!
    Ska kika in hos Tingtura med och kolla, de kommer ju till vår mässa den 2 maj, det ska bli jättekul att träffa dem!

    kram på dig!

Kommentera

