DT-pill och Glad Påsk!

Hej alla! Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterar så ofta som jag vill i bloggen! 😐 Men ni ska inte tro att det inte skapas här i Oskarshamn – köksbordet ser ut som ett bombnedslag mest hela tiden. Dock kan jag ju inte visa några DT-alster här innan de har publicerats på det ställe dit de är gjorda, så att säga…frustrerande!

Jag har lagt in mitt första gästkort i Tingturas blogg nu; de har en fiffig inställning som gör att man kan fixa i ordning sitt inlägg och sedan ställa in vilken dag och tid som man vill att det ska publiceras. Klockan 08 på söndag smäller det! :mrgreen:

Sen vill jag bara passa på att önska alla mina kära besökare en Glad Påsk! Ät massa godis och ha det gött. Själv kommer vi inte att fira precis, Kristofer jobbar 12-timmarspass över hela helgen. Det gör ingenting att det inte blir något firande, jag är inte så mycket för det kommersiella med påskpynt och ägg och påskkärringar…men några gudstjänster vill jag gärna hinna med så klart.

Nu ska jag återgå till att tvätta kalsonger och sen ska jag plugga statistik. Visst låter det som en toppenförmiddag? 😉

Kram på er!
/Lillnettan

5 thoughts on “DT-pill och Glad Påsk!

  1. Weeeeho, tvätta kallingar är ju favvosyssla nr ett 😉 statistiken är ju superkul..eller..??
    då vet jag att söndag ska jag springa till TT då :mrgreen: sååå spännande!
    kram kram och glad påsk!

  2. Vad fustrerande att inte kunna visa upp sina alster! Å andra sidan så det ju lite skojsigt att de ska visas upp som DT-alster också… Så det går nog jämnt ut eller? =)

    Tvätta kallingar? Det vågar jag mig inte på… Med min fertilitet så riskerar vi inte sådant.. Man vet aldrig vad som kan komma ur det – trillingar nästa gång kanske???! *fniss*

    Här skulle det egentligen inte bli så mycket firande, men påskharen var här igår med enorma ägg plus att vi blev bjudna till påskmiddag hos svärmor på lördag. *gottigt* Så det blir nog påsk för oss ändå! =)

    Ha det så underbart!
    Kram / Angelica

  3. Ja du, om jag får välja så tvättar jag hellre än pluggar statistik 😉 ryser nästan lite av gamla pluggminnen…

    glad påsk på dig tjejen! ska bli kul att se dina dt-alster!

    kraaaaam

  4. Men då kanske vi skulle hitta på något?? Jag behöver ju verkligen muntras upp lite, och vi firar inte heller påsken något nämnvärt.

Kommentera

