En liten RAK från Sunblizz + DT-stämplar

Sunblizz, din busunge! 😀 Jag har fått världens finaste påskkort plus en liten RAK hemskickat. Fatta vad glad jag blev! TACK! Kortet står nu på vardagsrumshyllan och ler mot mig varje gång jag går förbi…

Jag måste visa! Kolla!

Visst är hon fantastisk? Måste bara visa en närbild på motivet…hon färglägger så fint!

…Och så fick jag en liten present! En gullig stämpel, blommor, pins, floss… Tusen tack kära du!

Som om det inte vore nog landade även min Tingtura-vinst i brevlådan. Ja, det ni ser överst hade jag visserligen beställt själv men de understa stämplarna + foamet fick jag. Det ska bli så roligt! Fyra söndagar framöver kommer jag att blogga i Tingturas blogg. Ni kikar väl in då?

Stor kram från glad Anneth

6 thoughts on “En liten RAK från Sunblizz + DT-stämplar

  1. Vilket härligt godis! Visst är det kul med överraskningar, jag fick ett par idag och går fotrtfarande och småler! =)

    Supergulliga stämplar, både den från din vän och de från tingtura! Just de där stjärnorna har jag spanat in i andra alster – de är urhäftiga och så retro! =)

    Och du? – Självklart kikar jag in då du bloggar hos tingtura!

    Ha de gott och en trevlig påsk önskar jag dig!
    Kram / Angelica

  2. Vilken dag du har haft!!! Så glad för din skull… Och nu fick du ju en sån där söt stämpel med ”stor huvud”, hihi…

    Givetvis tittar jag in och kollar vad du gjort för fint! Det kan jag absolutinte missa!!!

    Kramar till dig 🙂

  3. Åh vilket fint påskkort du fått!! Ville bara önska dig en Glad Påsk. Vi träffs väl på blåkulla? Du som har så nära ska väl dit antar jag? *lol*
    Kramar från Lena

Kommentera

