Borås, Borås

Jorå, nu sitter jag vid en dator på högskolebiblioteket i Borås och smygsurfar. Eller nja, man FÅR blogga och surfa även om alla som sitter runt omkring mig ser ut att hålla på med jätteviktiga skolarbeten. HAHA säger jag, för jag har minsann redovisat mitt paper idag och är faktiskt lite ledig – fram tills i morgon åtminstone, då nästa kurs (Vetenskaplig teori och metod II) startar kl 08…

Nu känns det rätt okej att vara här; jag gillar inte att resa hemifrån när familjen är kvar hemma, men nu när den jobbiga redovisningen är över så kan jag njuta mer av att gå i butiker och fika på mysiga caféer med klasskompisarna.

Jag ska lägga in fler bilder på min ”Vintage med attityd” lite senare, jag hann inte riktigt senast. Men om ni är detaljsugna så kan ni gå in på ScrapGalens blogg och snoka lite…

Kolla förresten in här om ni ser ett bekant nylle någonstans: Allt Om Scrap. 😉 Har ju glömt att berätta det…eller så känner jag mig fortfarande så ängslig över det hela att jag inte riktigt vågade berätta. Är jag rätt person på rätt plats där? Kommer det ge energi eller ta? Nå, det får tiden utvisa, just nu känns det roligt och jag ska göra mitt bästa.

Stora kramar till er. Ni är bäst.
/Anneth

7 thoughts on “Borås, Borås

  1. Grattis till vinsten i SS! Jag hade röstat på din om det hade varit omröstning, den var verkligen jättefin. Fasligt vilken tid det tog innan de meddelade resultatet. Jag hatar att vänta 🙂

    Bara för att du är så duktig så har du två awards att hämta hos mig när du känner för det.

    Lycka till i Borås!

    Kram!

  2. Tackar för ditt hurra-rop i min blogg, jag är sååå glad!!!

    Jag tror nog att du är precis på rätt plats för Allt om Scrap!! Du har ju till och med fått mig att titta in där 😉

    Kramen så syns vi snart!

  3. ….!!!!!!!!!…!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!! Jag undrar om dessa föregående tecken kan symbolisera mitt utrop som blev när jag kom hem för en dryg timme sedan och hittade !!!!!!!!!!!!!!! ……!!!!!!!! ett grönt paket ifrån posten! Inuti detta fann jag en alldeles otrolig present. En ny vän!!! Förutom detta fick jag ett enastående kort, smaskig choklad och söta blommor. På köpet kom en chock och en liten tår! Åhhhhh hur ska jag kunna säga tack på ett sätt som verkligen får dig att förstå hur glad jag blev!?!!! Tack låter så fattigt men jag lovar att bakom varje bokstav i ordet tack står det en rörd Sara som blev alldeles varm i själen! Åh tusen kramar till dig…åh vilken underbar överraskning…mina ord räcker inte till.

    Tack! ♥ ♥ ♥

    Och många Grattis till vinst och till DT :))) Bästa valet har de gjort!!! Kommer följa med spänning! 🙂

Kommentera

