Ny award och lite annat

Visst är den snygg? Tack Alex som skickade den till mig!

Jag skickar den vidare till:

Sunblizz, för att hon gör galet snygga kort, målar sina motiv så att man vill stå och stirra på henne i timmar för att lära sig hur hon gör och för att hon peppar mig till max och gör mig glad med fina kommentarer
Kickis Krypin, för att hon visar att man kan göra roliga, kreativa och unika kort utan massa mönsterpapper (kolla själva får ni se)
AnnaBlogg, för att hon är en sån där tjej som kan kladda med färg och och blanda galet mönstrade papper hej vilt – och få allt att se ut som konst. Det ser så självklart ut på något sätt. 🙂

Jag funderar på att göra en liten lista med scraprelaterade mål inför 2009…något i stil med den här:

  • Jag vill lära mig att måla bättre med mina Promarkers
  • Jag vill lära mig att använda Tingturas Urban-stämplar
  • Jag vill utforska fler stilar
  • Jag vill köpa på mig en del collagestämplar och testa vad jag kan göra med dem
  • Jag vill våga leka mer med färg, form, mönster…

…Ja, något i den stilen. 🙂 Vill ständigt framåt och uppåt, men det är lätt att fastna i en viss stil bara för att man märker att den uppskattas av andra…

Näe, nu är det dags för frukost! Kram på er!

/Anneth

3 thoughts on “Ny award och lite annat

  1. nu blev jag inspirerad att själv skriva en mål-lista! skulle framförallt vilja testa att använda stämplar! o så måste jag bara nån gång testa att göra ett kort! ojojoj.. finns faktiskt en hel del man skulle vilja testa… bra idé!

  2. Tack Sötaste!!! Vad glad jag blev nu!!!! ♥♥♥♥♥ 😀

    hmm suverän idé med en mål-lista!

    Usch känner mig tråkig och kort i detta inlägg men jag är förkyld och just nu lika ynklig som en förkyld man … 😀

    STOR KRAM

Kommentera

