Skyddsänglar

➡ Först av allt: Sunblizz – tack! Du är en raring!

Här är ett litet collage på de skyddsängel-stämplar från Whiff of Joy som jag har beställt. Visst är de fina?

Idag händer väl inte så mycket precis, jag ska fortsätta med mitt och Helenas paper och fortsätta kontrollera formalia. Segt att dubbelkolla alla referenser… *gäsp* Tror jag får ett nytt DT-paket i dag också, det ska bli spännande! Lite nya My Mind’s Eye-papper om jag inte misstar mig.

Nä, in i duschen med dig Anneth!

Kram på er!

3 thoughts on “Skyddsänglar

  1. Söta stämplar! Kan tänka mig att du lär skapa många fina alster av dem! =)
    Söt voffsing också!

    Och du – du är verkligen vacker, tur att din man lyckats övertyga dig om det! Härligt med stöttande män, min är också en ”sådan”! =)
    Din Lo till Glädje-skissen var jättefin, snyggt med tårtpappret! Jag har också gjort en, men den är lite för ”enkel”… får se om jag skickar in den som bidrag.

    Ha de gott!
    Kram / Angelica

Kommentera

