"Hello mister Anderson.."

Jag fick en sån drös kommentarer efter den första teckningen så jag lägger upp en till. :mrgreen: (Det går att klicka på den.) Det här är alltså ”Agent Smith” från Matrix-filmerna. Jag ritade den 2003 när jag just hade flyttat till studentkorridor i Örebro. Det var februari och folk sket i att torka av sig på fötterna när de klampade in (man trampade i snöslask och smuts så fort man gick ut i korridoren, blä) så jag gjorde denna som dörrskylt. ”Take off your shoes…” stod det olycksbådande under motivet. Tro det eller ej, men det fungerade.

Kram kram!

5 thoughts on “"Hello mister Anderson.."

  1. gaah! tjejen du är BRA! nä, du är GRYM! 🙂

    tokgillar din LO till Hobbyhusets skisstävling! Fint du har gjort med tyll o tårtpapper! *lägger på minnet* O sen så gillar jag tanken bakom LO:n! Fortsätt gå rak i ryggen för du är söt, söt sööööt! 🙂

    *kram*

  2. Ok. Tre frågor. 1) Hur gör du? 2) Hur får du ner ett så perfekt motiv på papper på fri hand??? 3) Hur gör du?? =)

    Wow! Outstanding!

    Men hörru..borde inte du teckna ner söta små nettan-töser och göra en egen stämpelkollektion =))) ??

    Kramis!! // Sara (som bävar för att gå hem i snöstormen som dök upp från ingenstans)!

    Ps.. efter midnatt när lönen kommit in ..jaaaa då ska jag meee beställa en eller två woj =)

Kommentera

