Ny design, igen

…och plötsligt kan jag lägga in mycket större bilder. Puuh! Det var snyggt med en röd blogg, men jag fick förminska bilderna så mycket och de blev ihoptryckta och knasiga ibland. Nu ska det nog bli ordning i oredan!

Idag sitter jag och svettas över formalian i det paper som ska redovisas nästa måndag. Trååk. Jag hade tänkt vara med lite i Magdas Scrapfeber, men upptäckte att man måste ha med grejer från deras särskilt framtagna Scrapfeber-kit (som jag inte köpt) på varenda utmaning! Så det blev iinget med det.

Det finns en norsk butik som heter Papirloftet – ujuj vad mycket fint det finns där! Jag såg i en blogg att en tjej hade köpt varor därifrån, däribland speciella papper som såg ut som tårtpapper fast kvadratiska. De fick mig att fundera lite…om nu något ser ut som tårtpapper, borde man ju kunna ersätta det med…tårtpapper! (Jag är ett geni, jag vet.) Så jag rotade fram de tårtpapper vi hade och satte mig att klippa och greja. Resultatet är inte riktigt klart (väntar på svarta Tiny Alphas från Pyssellyckan; de hade ”Veckans Klipp” på alfabetsstickers förra veckan så deras Tiny Alpha kostade 15 kr styck. Min plånbok grät av lycka.) men det blir riktigt snyggt kan jag säga!

Nääääh. Tillbaka till skolarbetet. Tack för alla fina kommentarer och kram på er!

/Anneth

Kommentera

