Bidrag till Hobbyhusets skisstävling

Hobbyhuset har en skisstävling med tema GLÄDJE. Jag hoppade på den efter flera veckors funderande och så här blev resultatet… (Bilden är klickbar.)

Jag har krymt ner alla pappersdelar ordentligt, lagt till en extra vertikal pappersbit samt en blomma, och så har jag ramat in allt med ett tårtpapper. Den heter ”Lycka är att få känna sig fin” och handlar om vad som gör mig glad: att ha en man som får mig att känna mig vacker som en prinsessa varje dag! På grund av all mobbning under skolåren har jag alltid varit övertygad om att jag är ful som stryk, men Kristofer har bit för bit fått mig att sträcka på ryggen och se mig i spegeln med stolthet. 🙂

Jag har världens bästa man!!!

Nu ska jag snart på pysselkväll. Kram på er!

/Anneth

(EDIT. Nehe, det blev inget pyssel…jag passar ju vovven och vet inte riktigt hur sent Kristofer kommer hem. 😦 Ska trösta mig med en stor kopp te och med att se närmare på mina nya grungeboards som kom idag. ”Nature”, med fåglar och ormbunkar och sånt. Tim Holtz är bra!)

3 thoughts on “Bidrag till Hobbyhusets skisstävling

  1. Vacker LO, men inte lika vacker som tjejen på kortet! Usch vet du jag blir så ledsen när jag läser att du blivit mobbad..eller jag blir inte bara ledsen..jag blir arg!!! Fy fy fy för de som saknar förstånd, vett & etikett…det är för mig obegripligt att vissa människor utsätter andra för sådant…vad tänker de med? Hur är deras hjärnor konstruerade? Men helt enkelt tyckte de att du var för söt .. och det får man inte vara i jante Sverige .. Nä nu blev jag alldeles upprörd, sådär att det bubblar inom mig. Kanske inte ska skriva världens längsta inlägg här … kanske skickar ett mail till dig istället (?) =)

    Vet du…ja jag har sett WOJs nya stämplar!!! Men jag är helt pank!!! eeeeek paaaniiik .. men 2 dgr kvar till lön =)

    Stor Kram på dig Sötnettan (Sträck på dig, du är vacker!)

Kommentera

