Har jag visat detta?

Tror inte det va? Det är ett tävlingsbidrag till Svensk Scrapbookings marsutmaning. Det bidde ett vårkort. 🙂

Ett dubbelvikt, nästan-runt kort, gjort extremt snabbt då jag bara skar till alla delar i cuttlebuggen med hjälp av mina spellbinders. Ja, sen återstod det att måla och pynta så klart… Ringen med utstansade blommor tror jag att jag har liftat från en av Alex LO’s och idén med spellbindersen snodde jag helt fräckt från BellaMios söta inbjudningskort. Tack för tipsen flickor! 😀

På söndag släpps nya Whiff of Joy-stämplar, ”Guardian Angels”. Då ska jag köpa några. 🙂 Sålde ju av hela hÄngelkittet som jag beställt för att jag tvärtemot alla andra inte riktigt gillade dem (man får ju inte se dem i förväg när man köper ett helt kit utan det blir ”grisen i säcken”); hade svårt för att se hur just jag skulle använda dem och jag avskyr när grejer bara ligger och samlar damm, så jag sålde dem. Det blir WoJ-stämplar i stället. De är roligare att måla tycker jag. 😛

Nu ska jag göra DT-kort och lägga upp i ScrapGalens blogg. Kram på er!

One thought on “Har jag visat detta?

Kommentera

