Ett bidrag till…

Tack för alla grattis! Kram på er!!!

Här kommer ytterligare ett bidrag till CC’n. Jag har flyt just nu och då är det väl lika bra att köra på så det ryker?

 

Som vanligt lite ommöblerat…men jag hoppas att det syns att det är efter skissen. 🙂 Av alla dekorationer i hela världen bestämde jag mig för fjädrar. Fjädrar! Vet ni hur mycket de luddar när man klipper i dem?! Hur svåra de är att fästa snyggt (de klibbar ihop sig av gluedots så man får fluffa till dem efter fastsättning med en nål och oändligt tålamod)? Känner nu att jag har huvudvärk – har bitit ihop käkarna av koncentration när jag arbetade. 😛 *knäpp*

Snart ska jag på pysselträff, det ska bli roligt. Men först kommer Älskling hem och så ska vi laga mat ihop. 🙂
KRAAM på er! Ni är guld värda!

/Anneth

8 thoughts on “Ett bidrag till…

  1. Jättevackert kort! Och ja – fjädrar är dekorativt men ett rent h-lvete att få på plats! =) Men vilken tur att du orkade kämpa så att vi fick se det vackra resultatet! =)

    Var inne och läste lite på din sida om social fobi. Intressant och välskrivet. Känner igen en hel del i det och jag anser att en del av problemet ligger hos omgivningen, de som inte (vill) förstå eller inte har överseende.
    Men vi har tur som bor i ett land som erbjuder så pass mkt hjälp för sånt här. Går själv på alla möjliga och omöjliga (*ler*) behandlingar, vissa är KBT, vissa är av annan inriktning – vilket som fungerar får tiden utvisa! =)

    Ha de gott!
    Kram / Angelica

  2. HAHA kan riktigt se dig framför mig sittandes vid skrivbordet, djupt koncentrerad och spotta ut fjäderludd till höger och vänster! 😀
    Väldigt fin bild (eller jag kanske ska vara lite mer ”scrapbook-aktig” och säga LO 😉 ? )

    PUSS! ❤

  3. Haha.. du är rolig du! Inte nog med att man altid får se såna här fina skapelser här inne, utan man får sig ofta ett gott skratt också 😉 Har blivit nästan lite beroende av att kika in till dig!

    Men kika in till mig du! Här i Järfälla är det julafton idag 😉

    Kram!

  4. nä? är det sant? hihi.. *klappar mig själv på axeln – duktig alex, duktig* 😉 måste dit o kika o lämna mina favvisar jag med! tack för fina ord! får mig att vilja scrappa mer o mer o meeeer! bamsekram på dig! igen! 🙂

Kommentera

