Jippie!

Ååh, jag har vunnit en tävling inne hos MiMa’s Scrapbooking!  Av 27 bidrag så vann mitt??! Helt galet, och underbart! Behövde något som muntrade upp mig, är så himla trött på skolan just nu så jag vill spy på den, men det går ju liksom inte att sopa ett paper under mattan och låtsas att det inte finns. 🙂 Bidraget som vann hittar ni i alla fall HÄR.

Är också i full färd med att cybercroppa hos Scrappers. Idag har jag knåpat ihop en LO med bröllopstema. Jag vet inte var jag fick det ifrån men titeln blev ”Magi”; den handlar om hur magisk dagen var, och jag har förstärkt temat genom bl.a. ett stämpelmotiv med älva, en liten berlock-älva och massa guld & glitter: stickles, två sorters mist, glossy accents, guldnät av två slag, glitterembossade swirls…ja hjälp så mycket grejer jag har vräkt på. Kolla själva (psssst, det går för en gångs skull att klicka på bilden!):

Visst är väl fotot fint? Det ser så kärleksfullt ut…
Jag ändrade LO’n lite efter att jag fotade; smäckte dit ytterligare en liten blomma upptill i ”rabatten” till höger för bättre balans. Jag är rätt nöjd med LO’n. Det blir ju sällan precis som den där visionen man har i huvudet, men den har ju å andra sidan bara jag sett, så det är bara jag som vet att den inte riktigt blev som det var tänkt. 😉

Joo, måste ju visa min nya stämpelförvaring! Är så nöjd med den! Har hunnit fixa till två A4-ark hittills…

En med blandade julstämplar och en med Tingtura-stämplar. Fiina grejer det!

Nu ska jag fila lite på kortet till kortskisstävlingen. Tror att min Maribel-stämpel från norska Stempelglede ska få komma till användning för första gången…tack vare gulliga Bellamio som gav mig lite glossy-papper som den detaljrika fotostämpeln gillade mycket bättre än mina albumblad. 😛

Kraam på er!
/Anneth

7 thoughts on “Jippie!

  1. STORA grattis!!!!!!! Jag förstår mycket väl att du vann! UNDERBAR LO!!! Ja, jag var tvungen att använda caps för att poängtera detta 😀

    Stor Kramis!,

    Sara

  2. GRATTIS! tokgillar den LOn som vann! inte alls förvånad 😉

    o vad mycket fint du producerar till cc:n! lär säkert bli ett par vinster där med 😉

  3. Grattis till vinsten! Som övriga talare, håller jag enbart med – inte konstigt alls att du vann med den LO’n! Du ÄR ju grymt duktigt! =)
    Verkligen superfina bidrag till scrappers! Kul att se alla underbara bröllopsfoton! =)

    Kram / Angelica

  4. hihi jag som tvingar folk att skriva hälsningar ;P
    Grattis till vinsten hos Mimas! Och helt fantastiska alster som du har gjort till CCn *imponerad*
    När stämplarna är klara så finns dom att köpa i Scrappers shop =)

    ha en härlig dag!!

    kram

  5. WOW!! Grattis!! 😀
    Fast det var väl ganska självklart ändå att du skulle ta hem det, i alla fall för mej! 😉
    Är jättestolt över dej, gumman! 😀 PUSS!

    // Emma Larsson, brorsdotter i ur och skur :mrgreen:

Kommentera

