CC hos Scrappers

Registrera dig i Scrappers forum och var med du också! Jag har hunnit lifta en underbar LO av Eyovine; så här blev min:

Jag gillar mina wellpappade blommor som jag stansat ut med retropunchen, mistat med guld och sen ”våfflat” i min görawellpappsgrej (ja vad sjutton heter de?!). Resten är inget speciellt…eller jo, jag har broderat med tunn hampatråd längs med hela kanten! Jag och mina idiotprojekt…dessutom haatade jag syslöjd i skolan så min brodyrteknik är inte mycket att hänga i granen. Mönsterpapperet utanför sömmen är i alla fall uppvikt, chalkad och lite söndertrasad här och där. Sen är det ett rött papper under och så är allt limmat på brun cardstock. Behöver jag säga att LO´n är ganska tung och stadig?  🙂

Nu ska jag grädda pannkakor och se på Mission Impossible II med Älskling. I morgon ska jag omorganisera min stämpelförvaring tänkte jag. Nu har jag stämplarna på laminerade A5-ark (tror jag de heter) och förvarar dem i en dvd-låda som ett blädder-register ungefär. Grejen är väl att jag bara kan laminera två normalstora stämplar på ett ark, så det blir många och pilligt och fullt i lådorna snabbt… Men jag har köpt A4-ark och A4-zippåsar! Resultatet får ni se senare.

Kram på er! Ha en skön helg, alla!
/Anneth

Kommentera

