Små tulipaner och besökare nr 2000 :)

Här får ni ett gäng tulpaner av mig för att ni lyser upp mina dagar med era kommentarer! 🙂 Ni får mig att må så gott, varje dag. Jag går in här och läser när jag känner mig deppig och så blir jag glad igen.

Jag har förresten lyckats installera en besöksräknare att ha på sidan nu, skojskoj! Jag har ju haft besöksräknare även förut, men en som bara jag själv kunde se och som jag behövde logga in på en viss sida (Google analytics) för att kunna läsa av. I alla fall lyckades jag installera räknaren på sidan när jag enligt Google analytics hade haft exakt 2000 besökare, så mina besök är alltså sammantaget 2000 + räknarens antal. :mrgreen: Besökare nr 2000 blev Alex, som har scrappat sen januari och redan är bättre än de flesta av oss. 🙂 Du kan väl maila mig din adress Alex och berätta lite om vad du gillar för scrapsaker så kommer en liten present på Posten så småningom (så fort min plånbok har återhämtat sig från alla mina stämpelinköp 😉 )! Min mail är anneth.strinnholm@hotmail.com.

Kram Anneth

 

4 thoughts on “Små tulipaner och besökare nr 2000 :)

  1. Gud va fina prytslar och andra alster du har här! En fröjd för ögat minnsann!
    Men det visste jag redan innan jag hittade in här. Hann ju se en del inne på BT och dina fina buffékort på Alexandras bröllop.

    Jag lär ju kika in här fler ggr. Så, på återseende!

    Kram / Angelica, alias Doliver på en del andra ställen

  2. vilken härlig färg på tulpanerna…visst får de en att bara längta ännu mer till våren?

    Ja ,varför ska knäck ta sådan tid att koka när det bara står 20-30 min i recepten? visst är dte härliga papper…köpte en hel bunt julpapper för ett tag sedan för att ha till just Dec-08 albumet jag gör.

  3. nämen! tack, tack, tack! hihi! vilken början på den här dagen! (efter en bajskalas från lilltjejens sida… fick duscha henne för att få henne ren :-)) *glad* du är supergo! ska nog ta o skrapa trisslotten min man köpt för nån dag sen.. den har legat o väntat på att jag ska känna mig lite tursam 😉

    du har ju sett hur det ser ut inne hos mig.. jag tror inte jag har en egen stil än, så jag gillar väl det mesta.. men jag ska fundera lite på det medans jag äter frukost så mailar jag sen! hihi… kan fortfarande inte fatta att jag faktiskt har vunnit nåt här inne hos duktiga dig!

    o du.. tack för de fina orden! *rodnar lite*

    kram!

Kommentera

