Panikkort

Jaha, så har det hänt även mig. Jag som brukar vara en riktig födelsedagsfascist och komma ihåg allas födelsedagar lyckades missa min egen svägerskas födelsedag. Eller, jag kom ihåg den för sent för att hinna skicka ett riktigt kort till henne (nu fick hon bara ett kort på mailen med en sur katt med en melon på huvudet). Det blev bråttombråttom att försöka få ihop ett kort så att hon inte får kortet alltför långt efter födelsedagen. Detta kort gick ursnabbt att göra (äääälskar mina Spellbinders!) och blev rätt fint fastän det är så enkelt tycker jag.

Cardstock, ett läckert mönsterpapper, ett ricracband och så en sammetsbrad från YouDo. Klart!

Nu ska jag iväg och posta lite grejer… Det regnar och är allmänt trist här men jag får väl pallra mig ut ändå.

Kram på er!
/Anneth

3 thoughts on “Panikkort

  1. Oj så mycket fint du gjort sen jag tittade in senast!! 😀
    Jag gillade verkligen detta ”snabba” kort!! 😀
    Vilket otroligt läckert papper!!!
    Alla bakelser (muffins) ser riktigt smaskiga ut. 😆
    Vart hittar man denna ”läckerbit”? 😛
    finns det på scrapgalen eller…?
    Mega kram från Lena

Kommentera

