Vad kan det vara? TÄVLING v 10 hos ScrapGalen!

Hej på er!

Jag har minsann något i bakfickan som piggar upp denna grå måndagsmorgon! Nu är det nämligen dags för ännu en tävling där du genom att gissa vilken produkt i ScrapGalens butik som jag tänker på kan vinna den genom att skriva en kommentar i ScrapGalens blogg!

Nytt för denna gången är att du inte behöver vara först med att ge rätt svar – jag kommer att lotta fram en vinnare bland alla som i kommentaren har nämnt rätt produkt, så gissa på! Vare sig du är först eller sist så har du en chans.

Vi vill att du skriver ut hela namnet på produkten och var i butiken som du hittade den, till exempel ”Jag tror att det är Stickles Glitterlim Gold, under Accenter och effekter”. Om du vill får du gärna berätta hur du kom fram till rätt svar. 😀
Okej, nu börjar vi! Ledtråden för denna veckan är:

”Två sorters frukt, ett bär, en gnutta mjukost och så lite florsocker på toppen. Mums! Vad är det för läckerheter som jag tänker på?”

Spring nu in till ScrapGalen och leta! Lämna sedan en kommentar under tävlingsinlägget i ScrapGalens blogg.

Jag drar vinnaren på söndag kl 20.

Lycka till!
/Lillnettan

Kommentera

